اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اطلاع‌رسانی منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی:

نخبه‌پروری در سطح کشور توسعه یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اطلاع‌رسانی منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت‌ها و توفیقات دانشگاه آزاد اسلامی در همه عرصه‌ها قابل توجه است، چرا که دانشگاه آزاد اسلامی انحصار تحصیلات عالی را در کشور شکست و نخبه‌پروری در سطح کشور توسعه یافت.

نخبه‌پروری در سطح کشور توسعه یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا نظام‌آبادی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: جلوگیری از خروج ارز از کشور، جلوگیری از خروج نخبگان که بزرگ‌ترین سرمایه‌های این کشور هستند، جلوگیری از ورود فرهنگ بیگانه به کشور و ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم از دستاوردهای مهم دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی با اشاره به افتخارات بزرگ علمی پژوهشی و فرهنگی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در بین سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور رتبه اول را در امر اقامه نماز برای چندمین سال متوالی کسب کرده است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان با پرورش نیروهای متخصص به توسعه پایدار و همه‌ جانبه کشور کمک کرده است و در راستای منویات مقام معظم رهبری در بحث جنبش نرم‌افزاری، کرسی‌های آزاداندیشی، تولید علم و جهاد اقتصادی پیش‌گام بوده است.
نظام‌آبادی با اشاره به اینکه در بحث اطلاع‌رسانی و معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی باید واقعیات را بیان کرد، بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در بحث مالی دقت و نظارت کافی را داشته و این حوزه یکی از سالم‌ترین بخش‌ها به شمار می‌آید و هیچ دانشجویی به علت مشکل مالی از تحصیل باز نمی‌ماند و واحدهای دانشگاهی در اخذ شهریه از دانشجویان با آنان همکاری می‌کنند.
رئیس ستاد بزرگداشت سی‌امین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان مرکزی با اشاره به تاکیدات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رویکرد جدید این دانشگاه گفت: از فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در سطح واحدهای علوم و تحقیقات، جلسات هیئت امنای استانی، بهره‌گیری از انرژی‌‌های نو و حرکت به سوی تجاری سازی تحقیقات، اطلاع‌رسانی مناسب صورت گیرد.
نظام آبادی با اشاره به ورود به دهه چهارم فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی و دهه رقابت با دانشگاه‌های معتبر جهان یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی با تلاش و فعالیت عاشقانه و خالصانه تمام مسئولان و در رأس آنها رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به این جایگاه رفیع رسیده و برای رسیدن به جایگاه والاتر و رقابت با دانشگاه‌های معتبر جهانی، باید عشق و توکل به خدا بیش از گذشته چاشنی قرار کار گیرد.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی منطقه نیز متذکر شد: پیشرفت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه آموزش عالی غیر قابل انکار است و در این زمینه باید تلاش مدیران و مسؤلان روابط عمومی بیش از گذشته باشد.
حمید بورقانی فراهانی اذعان داشت: استفاده از ظرفیت‌های موجود، بهره‌گیری از توانمندی‌های فضای مجازی، توانمندی دانشجویان و اساتید و رسانه‌های ارتباط جمعی در معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی ضروری است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول