اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

آموزش و پرورش باید به دنبال نخبه‌پروری باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهار گفت: ما باید در آموزش و پرورش به دنبال نخبه‌پروری باشیم.

آموزش و پرورش باید به دنبال نخبه‌پروری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گل‌کارزاده پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار اظهار کرد: تشکیل شورای آموزش و پرورش در راستای برنامه‌ریزی برای آینده‌سازان مملکت است و باید سیاست‌هایی در این سیستم مطرح شود که به نفع دانش‌آموزان باشد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن در توقف پیشرفت‌های علمی ایران افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که با تهدید و تحریم نمی‌تواند با ایران برخورد کند و بر آن است تا با شهادت دانشمندان هسته‌ای جلوی پیشرفت‌های علمی نظام اسلامی بایستد.

فرماندار بهار تصریح کرد: ما باید متوجه باشیم دشمن نخبگان علمی را هدف قرار داده است و باید هوشیارانه با آن مقابله کنیم چرا که آنان نمی‌خواهند ایران در عرصه علمی حضور یابد و ما باید در آموزش و پرورش به دنبال نخبه‌پروری باشیم.

مدیر آموزش و پرورش بهار نیز در ادامه گفت: آموزش و پرورش زیربنای اصلی توسعه است و با نیروی انسانی مناسب که در آموزش و پرورش رشد می‌یابد به توسعه پایدار در کشور می‌رسیم.

علی زارعی ابراز داشت: تمام دستگاه‌ها باید کمک و یاری‌رسان آموزش و پرورش باشند چرا که آحاد جامعه با این سیستم مرتبط هستند و سند تحول بنیادین تحولات عظیمی در نظام آموزشی ایجاد می‌کند و منشأ برکات فراوانی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در طول ماه گذشته برگزاری آزمون مجلات رشد با حضور 700 نفر از فرهنگیان، برگزاری دوره ضمن خدمت، آزمون غیرحضوری تحول بنیادین، تجلیل از فرهنگیان شهرستان، نواختن زنگ نیکوکاری، برپایی جشن نیکوکاری، برگزاری طرح طناورز و مراسم جشن تکلیف متمرکز دختران و پسران از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان بهار بوده است.

مدیر آموزش و پرورش بهار تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش در سال جاری 11 جلسه برگزار کرده است که تعداد 107 مصوبه شامل 25 مصوبه آموزشی، 29 مصوبه آموزشی، 13 مصوبه اداری و مالی، 17 مصوبه عمرانی، 15 مصوبه رفاهی و خدماتی، سه مصوبه پژوهشی و پنج مصوبه در سایر موارد داشته که بیش از 95 درصد مصوبات اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت پنج کارگروه تخصصی زیر مجموعه شورای آموزش و پرورش نیز تشکیل شده است.

زارعی در پایان به ستاد اسکان اشاره کرد و افزود: هشت آموزشگاه آماده و مجهز برای میهمانان فرهنگی و غیرفرهنگی در سطح شهرستان بهار در نظر گرفته شده است و از لحاظ اسکان هیچ‌گونه مشکلی در شهرستان بهار وجود ندارد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول