اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

راهبرد اصلی نظام سرمایه‌گذاری در علم و نخبه‌پروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: راهبرد اصلی نظام سرمایه‌گذاری در علم و نخبه‌پروری است.

راهبرد اصلی نظام سرمایه‌گذاری در علم و نخبه‌پروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم «گلبانگ مهر» و آغاز سال تحصیلی جدید در مجموعه شبانه‌روزی عبدالله رضوی شاندیز، نخبه پروری را مهمترین سرمایه‌گذاری در بحث آموزشی کشور دانست و خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی نظام سرمایه گذاری در علم و نخبه‌پروری در این زمینه است.
وی افزود: ایران ، سرزمین پاک اسلامی، هرساله در طلیعه مهر و آغاز پاییز، شاهد طلوع بهاری دوباره در کوچه‌های پر از مهرورزی تعلیم و تربیت است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تقارن شکوهمند دفاع مقدس و حماسه آفرینی فرزندان وطن و مرور خاطرات هشت سال ایثار و شهامت با شروع سال تحصیلی  و آموزش مفاهیم نورانی صیانت از تمامیت ارضی و کیان اسلامی و حفاظت از مرزهای جغرافیایی ملی و اعتقادات دینی در فضای مقدس علم ، معرفت و معنویت، نشان از رویش نسلی بالنده و امیدوار دارد.
فخریان تأکید کرد: اکنون که نگاه خیزش های اسلامی به جایگاه رفیع و خطیر نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی به عنوان متعالی‌ترین الگوی پایبندی به اصول، ارزش‌ها و اهداف الهی، موج بیداری، آرمان‌خواهی، عدالت جویی و استکبارستیزی  را در شرق و غرب گیتی فراهم آورده، اهتمام ویژه به بازخوانی و مرور مبانی و دستاوردهای انقلاب را ضروری تر می نماید.
وی تصریح کرد : انجام این مهم درکانون انسان ساز مدرسه به دست توانمند معلمان عزیز و با تلاش دانش‌آموزان پاک این مرز و بوم رقم خواهد خورد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه افزود : استان خراسان رضوی همزمان با گلبانگ مهر ، آغاز سال تحصیلی خود را با یک میلیون و صد و هفت هزار دانش آموز و 86 هزار معلم شروع خواهد کرد.
وی گفت: امروز 47 تیم در مناطق مختلف استان حضور دارند و پیام وزیر محترم آموزش و پرورش را قرائت خواهند کرد.
فخریان با اشاره به موفقیت اداره آموزش و پرورش استان در خصوص یک شیفت کردن مدارس گفت : 5/85 درصد مدارس استان در سال تحصیلی جدید در صبح برگزار خواهند شد و در این بین اداره آموزش و پرورش طرقبه توانسته است با برگزاری 98 درصد کلاس‌ها در نوبت صبح به موفقیت خوبی در این زمینه دست یابد.
محمدتقی فخریان ضمن تشکر از ادارات و سازمان ها در خصوص همکاری با این اداره تأکید کرد : تمامی مسئولین باید آموزش و پرورش را خانه خود بدانند و خدمات خود را از این مکان دریغ ندارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول