اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی اعلام کرد:

هدف جهاد دانشگاهی نخبه پروری است

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی گفت: نخبه‌پروری و تربیت نیروهایی با فرهنگ جهادی از اهداف اساسی جهاد دانشگاهی است.

هدف جهاد دانشگاهی نخبه پروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدحسین یادگاری ظهر امروز در گردهمایی مسئولان و معاونان پژوهشی جهاد دانشگاهی کشور در ارومیه، اظهار داشت: نخبه‌پروری و تربیت نیروهایی با فرهنگ جهادی از اهداف اساسی جهاد دانشگاهی در سال جهاد اقتصادی است. 
وی تصریح کرد: بحث جهادی با یک سال تمام نمی‌شود و این جهاد، شروعی برای هدف‌های بلندمرتبه در ابعاد مختلف است.
این مسئول افزود: در جهاد دانشگاهی زمانی شاهد ارتقا خواهیم بود که تحولی اساسی در زیرساخت‌ها و نیروی انسانی و اندیشه‌ها داشته باشیم.
یادگاری با اشاره به تعداد واحدهای استانی جهاد دانشگاهی، خاطرنشان کرد:  در حال حاضر 42 واحد استانی، پژوهشکده و مرکز تحقیقات در جهاد دانشگاهی کشور فعال است که هر کدام در زمینه‌های خاصی فعالیت دارند.
وی با تاکید بر راه‌اندازی مراکز جهاد دانشگاهی در سایر استان‌ها، گفت: در تلاش هستیم تا مراکز مذکور را که در زمینه‌های خاص فعالیت دارند در استان‌های دیگر نیز فعال کنیم.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور تصریح کرد: دولت‌های نهم و دهم کمک شایانی به مراکز تحقیقاتی جهاد دانشگاهی کرده‌اند که این کمک‌ها سبب افزایش موفقیت‌ها در عرصه‌های علمی شده است.
وی ادامه داد: دشمن برای اینکه بر ذهن، قلب و اندیشه نظام جمهوری اسلامی، جوانان و اندیشمندان آن تسلط داشته باشد، از طریق جنگ نرم اقدام کرده است.
رییس جهاد دانشگاهی گفت: جنگ نرم، جنگی است که می‌خواهد بر ذهن‌ها و قلب‌ها اثرگذار باشد و به‌دنبال تفکراتی است که آن تفکرات برای سازندگی نظام جمهوری اسلامی ورود پیدا نکند و اندیشه خودش را به سمت اندیشه‌ای بگذراند که مورد نیاز جامعه اسلامی ما نیست.
یادگاری به حرکت‌های کنونی در نظام سرمایه‌داری اشاره کرد و یادآور شد: جهان کنونی علیه سرمایه‌داری قیام کرده و کشورهای لیبرالیستی را به سمتی کشانده که در حال حاضر مستاصل شده‌اند و به دنبال چاره هستند.
سی و هشتمین گردهمایی معاونان پژوهشی واحدها و پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی سراسر کشور روز چهارشنبه به مدت یک روز در سالن شهید یعقوبی دانشگاه ارومیه برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول