اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

آموزش و پرورش نخبه‌پروری را در دستور کار داشته باشد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار بر لزوم نخبه‌پروری توسط آموزش و پرورش تأکید کرد.

آموزش و پرورش نخبه‌پروری را در دستور کار داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌ ‌گلکارزاده ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش در راستای برنامه‌ریزی برای آینده‌سازان مملکت است و باید سیاست‌هایی در این سیستم مطرح شود و در راستای نفع دانش‌‌آموزان عمل شود. دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ نمی‌تواند با ایران برخورد کند و بر آن است تا با شهادت دانشمندان هسته‌ای با ایران مقابله کند.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: ما باید متوجه شویم دشمن نخبگان علمی را هدف قرار داده است بنابراین باید هوشیارانه با سیاست‌های آن مقابله کنیم. آنان نمی‌خواهند ایران در عرصه علمی حضور یابد به همین دلیل ما برای مقابله با سیاست‌های آن باید در آموزش و پرورش به دنبال نخبه‌پروری باشیم.

امام جمعه بهار نیز افزود: آموزش و پرورش زیربنای اصلی توسعه است و با نیروی انسانی مناسب که در آموزش و پرورش رشد می‌یابد به توسعه پایدار در کشور خواهیم رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیمی‌زاده در ادامه تأکید کرد: سند تحول بنیادین تحولات عظیمی در نظام آموزشی ایجاد می‌کند و منشأ برکات فراوانی خواهد بود. انتخابات مصون‌سازی انقلاب و نظام است و دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است که ما باید حضور پرشور و حداکثری امید دشمنان را به یأس تبدیل کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار نیز ابراز داشت: در شهرستان پنج نمایشگاه جابربن حیان با 270 اثر تشکیل‌ شده و از این تعداد 50 اثر منتخب و برتر به استان ارائه شده است.

علی زارعی گفت: در امتحانات نوبت اول در دوره ابتدایی رتبه اول استان، دوره راهنمایی رتبه سوم استان، در دوره اول متوسطه رتبه پنجم استان و سوم متوسطه رتبه 14 استان و سال چهارم متوسطه(پیش دانشگاهی) رتبه سوم استان را کسب کرده‌ایم. در راستای کیفیت بخشی 14 میلیون و 300 هزار تومان به آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در پایان اضافه کرد: با توجه به مصوبه هیئت وزیران، هزینه آب، برق، گاز مدارس از تخفیف 50 درصدی برخوردار است که دستگاه‌های خدمات‌رسان باید همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول