اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح نخبه پروری استان اصفهان:

استعدادیابی و نخبه پروری دو رویکرد مهم ورزش اصفهان است

خبرگزاری فارس: مدیر طرح نخبه‌پروری و استعدادیابی ورزش استان اصفهان گفت: استعدادیابی و نخبه پروری دو رویکرد عمده و اساسی هستند که در سند راهبردی ورزش استان به عنوان ملاک هدف‌گذاری شده است.

استعدادیابی و نخبه پروری دو رویکرد مهم ورزش اصفهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین زیبایی ظهر امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به استعدادهای موجود در ورزشکاران استان لازم بود طرح نخبه‌پروری به مرحله اجرا در بیاید تا ظرفیت‌های نهفته در ورزش شناسایی و آشکار شود.
وی افزود: ارتقا سطح علمی و جسمی ورزشکاران و قهرمانان باید یک هدف مهم قلمداد شود تا مدال آوری در رشته‌ها و حفظ قهرمانی در رشته‌هایی که کسب مقام انجام شده است ادامه یابد.
مدیر طرح نخبه پروری و استعدادیابی استان اصفهان زمان آغاز مراحل اجرایی را از 25 مردادماه اعلام کرد و ادامه داد: این مرحله تا 25 مهرماه ادامه دارد و طی این مرحله 17 رشته ورزشی با ما همکاری خوبی داشتند که 9 رشته به صورت ویژه، 7 رشته در سطح یک و تنیس روی میز در سطح دو حضور داشتند.
وی با اشاره به برنامه‌هایی که در حال حاضر از این طرح به مرحله اجرا رسیده است، بیان کرد: شناسایی و فهرست کردن نخبه‌های ورزشی و استعدادهای خاص در همه رشته‌های ورزشی و آماده‌سازی ورزشکاران در اردوهای کوتاه مدت و هدفمند زمینه ساز حضور موفق در رقابت‌های جهانی است.      
زیبایی با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته توسط هیئت‌های ورزشی اضافه کرد: این طرح می‌تواند تحولی در استعدادهای نهفته و حفظ جایگاه‌های قهرمانی ورزشکاران استان اصفهان باشد.   
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول