اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نقده و اشنویه در مجلس تاکید کرد

ضرورت توسعه مناطق چندفرهنگی/ چندفرهنگی‌ها تهدید نیستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مناطق چندفرهنگی تهدید نیستند، گفت: باید توسعه این مناطق بیش از پیش مورد توجه باشد.

ضرورت توسعه مناطق چندفرهنگی/ چندفرهنگی‌ها تهدید نیستند

عبدالکریم حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اینکه به وجود فرهنگ‌های مختلف در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد، اظهار داشت: در حوزه انتخابیه نقده و اشنویه اقوام مختلف به‌ویژه کرد و ترک در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیزی دارند از این رو باید برای پیشرفت این مناطق تلاش شود.

وی با بیان اینکه مناطق مذکور فرصتی برای پیشرفت هستند و به هیچ‌ عنوان تهدید قلمداد نمی‌شوند، تصریح کرد: باید این تفکر به شکل مطلوب در جامعه نهادینه شود چراکه در این صورت برای بهره‌برداری از همه ظرفیت‌های استان بیشتر از گذشته تلاش می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مناطقی که صاحبان چند فرهنگ مختلف کنار یکدیگر زندگی کرده و فعالیت اقتصادی، فرهنگی و ... دارند، ظرفیت‌های زیادی نهفته است که ضمن شناسایی این ظرفیت‌ها، برای به فعلیت رسیدن آنها باید به طور مستمر اهتمام ورزید.

وی با بیان اینکه برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مردم باید تلاش شود، بیان داشت: در حوزه‌های مختلف اعم از اشتغال، جوانان، بانوان، ورزش و ... باید برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری شود تا در طول چهار سال نمایندگی مردم در مجلس موفقیت‌های زیادی را به دست آوریم.

حسین‌زاده از عوامل اجرایی انتخابات و اقشار مختلف مردم به دلیل خلق حماسه‌ای دوباره قدردانی کرد و بیان داشت: در حوزه انتخابیه نقده و اشنویه بیش از 80 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که این میزان حضور در مقایسه با انتخابات‌ سابق غیرقابل مقایسه است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول