اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم دلیجان و محلات در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

رئیس‌ مجلس باید استقلال و هویت مجلس را حفظ کند

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: فردا در اجتماع بزرگ اصولگرایان گزینه‌های پیشنهادی اصولگرایان برای هیئت رئیسه مجلس نهم انتخاب می‌شوند.

رئیس‌ مجلس باید استقلال و هویت مجلس را حفظ کند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر دو گروه اصولگرایی در بهارستان و پاستور مشغول رایزنی هستند که رایزنی‌های گفتمانی است و فردا در اجتماع بزرگ اصولگرایان گزینه‌های پیشنهادی برای هیئت رئیسه انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: قطعا اصولگرایان با انسجام و وحدت برای ریاست مجلس یک گزینه را به صحن معرفی و همه از گزینه معرفی شده حمایت خواهند کرد تا مجلس اقتدار خود را داشته باشد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های بارز رئیس مجلس گفت: رئیس مجلس باید ولایت‌مدار بوده و از توانایی لازم برای مدیریت و حفظ هویت و استقلال مجلس برخوردار باشد.

سلیمی افزود: همچنین رئیس مجلس باید از توانایی ایجاد تعامل مثبت و سازنده بین مجلس و قوای دیگر برخوردار بوده و بتواند یک استراتژی مشخص برای مجلس تعریف کند به نحوی که در هر لحظه امکان ارزیابی عملکرد مجلس وجود داشته باشد.

وی ‌با بیان اینکه مدیریت مجلس باید قدرت ارتباط‌گیری با همه لایحه‌های مجلس را داشته باشد گفت: اهمیت دادن به معضلات اجتماع و پیچیدگی‌هایی که ما امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم از جمله مسائل اقتصادی، بیکاری، تورم و مسائلی از این دست باید در اولویت کارهای او باشد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: ‌رئیس مجلس همچنین باید نگاه جدی به مسائل فرهنگی داشته و در مسائل داخلی و خارجی صاحب نظر باشد و بتواند به موقع عکس‌العمل لازم را از خود نشان دهد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول