اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

ارتباط با دستگاه‌های اجرایی نشان از کارآمدی مجلس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: یکی از راه‌های کارآمدی مجلس، ارتباط هر چه بهتر وکلای مردم با دستگاه‌های اجرایی است.

ارتباط با دستگاه‌های اجرایی نشان از کارآمدی مجلس است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عبدالکریم جمیری در بازدید از بندر بوشهر بندر تجاری بوشهر را به لحاظ کمی بزرگ و به لحاظ کیفی تاثیرگذار خواند و افزود: ماموریت بنادر و دریانوردی در عرصه اقتصاد کشور بسیار مهم و حساس است و به ارتقای رشد اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد.

وی با تشکر از تلاش‌هایی که در زمینه توسعه همه‌جانبه در بندر بوشهر و سایر بنادر تجاری استان انجام شده گفت: در دهه پیشرفت و عدالت و در سالی که توسط مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، ارتقای کمی و کیفی خوبی در این بندر مشاهده می‌شود.

جمیری خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های کارآمدی مجلس، ارتباط هر چه بهتر وکلای مردم با دستگاه‌های اجرایی است.

این نماینده مجلس، ارتباط تنگاتنگ و تعامل مناسب نمایندگان با مجریان را باعث شناخت بهتر فرصت‌ها و تهدیدها دانست و افزود: مدیریت دانایی محور و حرکت به سمت وضع قوانین قوی و جامع، موجب تقویت دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قانون‌گذاری می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز در این دیدار، ضمن تشریح عملکرد و دستاوردهای این اداره کل در سال گذشته، به ظرفیت‌های بالقوه استان در زمینه تجارت و حمل و نقل دریایی اشاره کرد و گفت: کسب کرسی در رأس فراکسیون دریایی مجلس، توان استان را در زمینه تصویب قوانین مرتبط با تسهیل تجارت دریایی بالا خواهد برد.

محمد راستاد اضافه کرد: استان بوشهر بیشترین وابستگی اقتصادی را به دریا و دریانوردی دارد و این موضوع نگاه ویژه نمایندگان استان به این بخش را طلب می‌کند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول