اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)

حداد عادل: نمایندگان اصولگرا می‌خواهند رئیس مجلس شوم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست بعدازظهر نمایندگان اصولگرا در ارتباط با ریاست مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: 87 نفر از نمایندگان اصولگرا می‌خواهند اینجانب رئیس مجلس شوم.

حداد عادل: نمایندگان اصولگرا می‌خواهند رئیس مجلس شوم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، غلامعلی حداد عادل در حاشیه ادای احترام منتخبان مردم در مجلس نهم با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی در ارتباط با سخنان امروز رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز رئیس جمهور نمایندگان را نصیحت کرد و سخن وی خوب و امیدوارکننده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رئیس جمهور صحبت‌هایی را ارائه دادند که انشاءالله مفید خواهد بود و امیدواریم که در آغاز کار مجلس نهم این تعامل با دولت حفظ شود.

وی با اشاره به نشست نمایندگان اصولگرا در ارتباط با ریاست مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بعد از ظهر امروز نمایندگان اصولگرای مجلس نشستی دارند.

حداد عادل در ارتباط با نشست روز گذشته عنوان کرد: در نشست روز گذشته نمایندگان اصولگرا، 87 نفر خواستار انتخاب اینجانب به عنوان رئیس مجلس نهم شدند و در حال حاضر نمی‌شود به طور قاطع در مورد ریاست مجلس اظهار نظر کرد و بهتر است 24 ساعت دیگر صبر کنیم.

نماینده مردم تهران در پاسخ به سئوالی در ارتباط با تقسیم وظایف در فراکسیون اصولگرایان و ریاست مجلس و احتمال رایزنی با لاریجانی در این موضوع عنوان کرد: لاریجانی رئیس مجلس و فراکسیون اصولگرایان بود و بهتر است اجازه دهیم مجلس نهم هم از این مرحله بگذرد تا ببینیم اوضاع چطور می‌شود. ما تلاش می‌کنیم که انتخاب رئیس مجلس مثل دور قبل بوده و انتخاب رئیس مجلس به صحن مجلس کشیده شود.

این گزارش حاکی است، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پس از مراسم افتتاحیه مجلس نهم با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

همچنین نمایندگان مردم پس از مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ادای احترام و بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول