اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

انتخاب رئیس مجلس نباید به گفتمان جامعه تبدیل شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث انتخاب رئیس مجلس نباید به یک بحث سیاسی و گفتمان جامعه تبدیل شود.

انتخاب رئیس مجلس نباید به گفتمان جامعه تبدیل شود

عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بحث انتخاب رئیس مجلس نباید یک بحث سیاسی و گفتمان جامعه شود، زیرا این موضوع مربوط به داخل مجلس است و خود نمایندگان مجلس باید پیرامون آن به توافق برسند.

وی تصریح کرد: برخی احزاب، گروه‌ها و بعضی از شخصیت‌هایی که تا دیروز نام و نشانی نداشتند و امروز ادعا و یا احساس می‌کنند که سری توی سرها دارند، انتخابی که مربوط به داخل مجلس و نمایندگان مردم می‌شود قطعا به آنها ارتباطی ندارد که در مجلس چه اتفاقی خواهد افتد، چرا که هرگونه دخالت و اظهار نظر این افراد توهین به شعور نمایندگان مردم است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مردم به اندازه کافی شعور دارند که از داخل بتوانند ریاست مجلس را تعیین و تعریف کنند و این بحث مهمی نیست و هر کدام از عزیزان که به هر حال صلاحیت‌های لازم را داشته باشند و مسئولیت بپذیرند فرقی نمی‌کند و این مسئله داخلی مجلس است که نباید سیاسی و خیلی بزرگ شود.

رجایی با اشاره به برنامه‌های مجلس نهم بیان داشت: مجلس نهم ماموریت‌های بسیار مهمی پیش‌رو دارد که باید با توجه به این برنامه‌‌ها یک راهبرد صحیح و منطقه‌ای در کارهای خود دنبال کند.

این مسئول ادامه داد: مسائل داخلی، جهانی، خارجی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از مهم‌ترین ماموریت‌های مجلس نهم بوده و از اهمیت زیادتری برخوردار است که این گفتمان‌ها باید برجسته‌تر شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ریاست چهار ساله لاریجانی در مجلس هشتم متذکر شد: در مجلس هشتم ما شاهد این بودیم که لاریجانی در مجموع ریاست خوبی بر مجلس و اداره آن داشت و در ابعاد نظارتی و کنش و واکنش‌های بین قوا اهل تعامل بود و رویه‌ای را دنبال کرد که در عین استقلال مجلس تعامل خوبی با سایر قوا برقرار شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول