اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جمعه خلخال

مجلس یادبود آیت‌الله جوادی زاویه در خلخال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به دنبال ارتحال آیت‌الله جوادی زاویه مجلس یادبود این عالم گرانقدر در زادگاهش خلخال فردا از ساعت 15 عصر برگزار می‌شود.

مجلس یادبود آیت‌الله جوادی زاویه در خلخال برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پیام تسلیتی که عصر امروز دفتر امام جمعه و فرماندار خلخال صادر کردند با تسلیت این عالم ربانی و جلیل‌القدر از اهالی خلخال خواستند تا در مجلس یادبود آیت‌الله حاج سید ابالحسن جوادی زاویه که از پرورش‌یافتگان مکتب عالم‌پرور خلخال بوده، شرکت کرده و یاد و خاطره این استاد حوزه‌های علمیه را گرامی بدارند.

در بخشی از این پیام تسلیت آمده است: مراجع و روحانیان همیشه پایگاه فکر، معنویت و دینداری مردم بودند و در طول تاریخ به عنوان قشر پیشرو با نظام‌های استکباری و استبدادی مبارزه کرده و اجازه ندادند به ساحت دین و مقدسات اسلام و مردم خدشه و خللی وارد شود.

در این پیام تسلیت که امام جمعه و فرماندار خلخال صادر کرده‌اند، آمده است: عالمان دینی باید منزلت و جایگاهی ممتاز و پایگاه اعتماد و اعتقاد در بین مردم داشته باشند به طوریکه با وجود توطئه‌های تاریخی مردم ما باید به جایگاه اصیل این قشر آگاه بوده و اجازه ندهند عده‌ای به منزلت و جایگاه آنها گستاخی و اعمال نامناسب را روا بدارند.

به گزارش فارس، در این پیام با اشاره به جایگاه و منزلت آیت‌الله جوادی در بین علما و روحانیان حوزه علمیه قم آمده است: شهر خلخال از دیرباز مرکز پرورش و عرضه روحانیان متعهد، مبارز و روشن ضمیر بوده و این بار نیز در ضایعه ارتحال عالم دیگر به سوگ نشسته است که فقاهت، دینداری و اخلاق نیکوی او زبانزد عام و خاص است.

در بخش پایانی این پیام آمده است: مردم عزادار خلخال در سوگ این عالم جلیل‌القدر فردا در مسجد جمعه خلخال مجلس یادبودی را برگزار کرده و یاد و خاطره عالم ربانی حاج سید ابالحسن جوادی زاویه را که از فرهیختگان این دیار است، گرامی می‌دارد.

حوزه علمیه، ‌تبلیغات اسلامی، شهرداری و شورای شهر خلخال نیز با صدور پیام تسلیتی این ضایعه تأسف‌بار را به جامعه شیعه، ملت ایران و مردم منطقه خلخال تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن عالم ربانی و جلیل‌القدر علو درجات و برای بازماندگان صبر طلب کرده است.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول