اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه بررسی مشاغل کاذب مطرح شد

بیکاری‌ ظهور مشاغل کاذب ‌‌را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد مدیریت ترافیک پلیس راه گیلان گفت: ظهور مشاغل کاذب از نظر فرهنگی و اجتماعی آثار منفی به دنبال دارد و موجب ایجاد مشکلات روحی برای افراد جامعه است.

بیکاری‌ ظهور مشاغل کاذب ‌‌را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین محمدپور عصر امروز در جلسه بررسی مشاغل کاذب و تاثیر آن بر کاهش امنیت اجتماعی اظهار کرد: بازار کار در بین بازارهای چهارگانه اقتصاد تنها بازاری است که انسان در آن به عنوان عامل اصلی عرضه و تقاضا نقش‌آفرینی می‌کند.

وی، با بیان اینکه بازار کار و مسایل مربوط به آن باید در کانون توجهات سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان قرار گیرد، افزود: کار فعالیتی مثبت و پسندیده و اساس توسعه تلقی می‌شود و بیکاری پدیده‌ای مخرب و زیان‌بخش در روابط فردی و اجتماعی است.

این کارشناس ارشد، وجود معضل بیکاری را موجب تغییرات اساسی در صحنه سیاسی کشورها دانست و تصریح کرد: با نگاهی سیاسی و امنیتی به پدیده بیکاری، می‌توان بیکاران را لشکر ذخیره اغتشاش دانست و امروزه بین موضوع بیکاری و ظهور مشاغل کاذب و دیگر مولفه‌های سیاسی و امنیتی ارتباط غیر قابل انکاری وجود دارد که می‌تواند آثار زیان‌بار به همراه داشته باشد.

وی، وجود معضل بیکاری و ظهور مشاغل کاذب را از نظر فرهنگی و اجتماعی دارای آثار منفی خواند و ابراز کرد: ظهور مشاغل کاذب می‌تواند از نظر فرهنگی و اجتماعی آثار منفی به دنبال داشته باشد و موجب ایجاد مشکلات روحی برای افراد جامعه و افزایش جرم و از هم گسیختگی شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول