اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سنندج عنوان کرد

تصویب 244 طرح مشاغل خانگی کشاورزی در سنندج

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج از تصویب 244 طرح مشاغل خانگی کشاورزی در سال‌جاری خبر داد.

تصویب 244 طرح مشاغل خانگی کشاورزی در سنندج

فرید سپری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در سال‌جاری 244 طرح مشاغل خانگی در قالب پرورش‌دهنده گاو شیری، گوسفند داشتی، پرواربندی بره و گوساله، زنبور عسل، ماهی‌های زینتی و قزل آلا، بوقلمون گوشتی و مرغ بومی و غیره تصویب شده است.

وی افزود: هر کدام از این طرح‌ها به ارزش 10 میلیون ریال تسهیلات در راستای انجام فعالیت در حوزه مشاغل خانگی تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد تاکنون 57 طرح با بیش از 2 هزار و 590 میلیون ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج بیان کرد: با اعطای این تسهیلات برای 244 نفر فرصت شغلی در بخش کشاورزی ایجاد و تثبیت خواهد شد.

سپری در ادامه از غنی‌سازی کاه در دامداری‌های شهرستان سنندج خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای کنترل کمی و کیفی جیره غذایی دامداری‌های منطقه و به‌منظور کاهش هزینه‌های خرید علوفه از طریق بالا بردن ارزش غذایی، کاه گندم دامداری‌های این شهرستان غنی‌سازی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج در پایان خاطرنشان کرد: با غنی‌سازی کاه، پروتئین خام کاه از 3 درصد به 9 درصد افزایش یافته و با پروتئین خام یونجه خشک 12 درصد برابری خواهد کرد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول