اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ساری خبر داد

واگذاری طرح‌های مشاغل خانگی روستایی به کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساری گفت: از واگذاری طرح‌های مشاغل خانگی روستایی به کمیته امداد در سال جدید خبر داد.

واگذاری طرح‌های مشاغل خانگی روستایی به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط‌ عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری، قنبر بریمانی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساری ماهانه 140 میلیون تومان صدقات دریافت می‌کند که برای دستگیری از مددجویان و اقشار نیازمند در بخش جهیزیه، درمان، ساختمان و کمک‌های رفاهی هزینه می‌شود.

بریمانی درآمد بخش اکرام را 80 میلیون تومان در ماه اعلام کرد که این مبالغ مستقیم به حساب ایتام تحت حمایت واریز می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساری خاطر نشان کرد: در طول سال حامیان، ایتام تحت تکفل خود را از کالاهای مورد نیاز از قبیل پوشاک، مواد غذایی و لوازم مورد نیاز منزل نیز بهره‌مند می‌کنند.

وی با اشاره به هدف و عزم دولت و کمیته امداد برای رفع مشکلات مددجویان، مهم‌ترین مأموریت و دغدغه کمیته امداد را اشتغال و توانمندسازی ذکر کرد که در این فرآیند کوشش می‌شود تا خانواده‌ها بتوانند با استفاده از توانمندی خودشان از عهده نیازهای خویش برآیند.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا در سال گذشته یک‌هزار و 739 طرح اشتغال با استفاده از منابع کمیته امداد و بانک‌ها اجرا شده که از این تعداد 660 طرح مشاغل خانگی بوده که به بانک‌های عامل معرفی شده است.

بریمانی همچنین از واگذاری طرح‌های مشاغل خانگی روستایی به کمیته امداد در سال جدید خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری بانک‌ها و با توجه به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد رونق خوبی در این بخش باشیم.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول