اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کتاب برتر زنجان:

80 درصد اطلاعات مشاغل زنجان جمع‌آوری شده است

خبرگزاری فارس: مدیر کتاب برتر زنجان گفت: 80 درصد اطلاعات مشاغل استان زنجان به تفکیک موضوع و شهرستان‌ها جمع‌آوری شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

80 درصد اطلاعات مشاغل زنجان جمع‌آوری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی علوی پیش از ظهر امروز با حضور در خبرگزاری فارس با تقدیر از همکاری این خبرگزاری در اطلاع‌رسانی برنامه‌های کتاب برتر زنجان، اظهار کرد: کتاب برتر زنجان به عنوان نخستین کتاب اطلاعات شهری کشور پس از تهران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های استان زنجان در بخش‌های مختلف موجب شد تا کتاب برتر به منظور خدمات‌رسانی به مردم زنجان آماده شود، افزود: استان زنجان از نظر قدمت تاریخی، استعدادها و قابلیت بالقوه نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق است.

مدیر کتاب برتر زنجان با اشاره نبود اطلاعات کافی از مشاغل و ظرفیت‌های استان زنجان تصریح کرد:‌ این امر مشکلاتی را در جمع‌آوری اطلاعات این کتاب برای دست‌اندرکاران کتاب برتر به وجود آورد که خوشبختانه این اطلاعات به نحو مطلوبی در استان گردآوری شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب حاصل تلاش‌های 36 ماه دست‌اندرکاران بانک اطلاعاتی زنجان است، افزود: ‌ارتقای استان زنجان و معرفی مشاغل از اهداف کتاب برتر زنجان است که به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان کمک شایانی می‌کند.

* 40 هزار و 200 اطلاعات زنجان جمع‌آوری شده است

علوی با اشاره به محدودیت‌هایی که در جمع‌آوری اطلاعات کتاب برتر از سوی برخی ارگان‌ها و دستگاه‌ها به وجود می‌آمد، تصریح کرد: تا کنون 40 هزار و 200 مورد اطلاعات استان زنجان در قالب تحقیقات میدانی در این کتاب جمع‌آوری شده است.

وی تحقق جمع‌آوری 100 درصدی کتاب برتر زنجان را از گام‌های بعدی عنوان کرد و افزود: در این کتاب برای هر شغل یک صفحه جداگانه در نظر گرفته شده است که صاحبان مشاغل می‌توانند با مراجعه به صفحه خود نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مدیر کتاب برتر زنجان با بیان اینکه کتاب برتر انتخابی ماندگار از شعارهای اصلی این کتاب است، افزود: چرا که فعالیت‌های انجام شده در این کتاب برای همیشه برای صاحبان مشاغل ماندگار است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های بانک اطلاعاتی زنجان از دی ماه سال گذشته تصریح کرد: ‌این کتاب با فعالیت‌های شبانه‌روزی در حال حاضر روزانه بیش از 2 هزار بازدید دارد.

* کتاب برتر زنجان به 24 وب سایت لینک شده است

علوی با بیان اینکه کتاب برتر زنجان به 24 وب سایت دستگاه‌های مختلف اجرایی لینک شده است، افزود: برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی نحوه کاربرد این کتاب در زندگی افراد به ویژه مشاغل ادامه دارد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن باکس‌های تبلیغاتی در این کتاب خاطرنشان کرد: ‌این باکس‌ها تنها منبع درآمد کتاب برتر زنجان محسوب می‌شود.

مدیر کتاب برتر زنجان با بیان اینکه تاکنون ریالی از سوی دستگاه‌های اجرایی به کتاب برتر زنجان کمک نشده است، افزود: بانک اطلاعاتی زنجان به عنوان یکی از زیرساخت‌های دولت الکترونیک هنوز مورد توجه مسئولان استانی قرار نگرفته و حمایت‌های لازم از ادامه روند این اقدام ماندگار صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول