اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار زنجان:

امروز ایران به عنوان الگو در جهان مطرح است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو در جهان مطرح است.

امروز ایران به عنوان الگو در جهان مطرح است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، فیروز احمدی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو در جهان مطرح است، اظهار داشت: سوم خرداد یکی از افتخارهای ایران اسلامی است.

وی افزود: سوم خرداد مصداق واقعی پیروزی خون بر شمشیر بود و همگان باید در مسیر حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دولت‌مردان در زمینه حل مشکلات کشور و نیز سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت خاطرنشان کرد: در گذشته دیدن یک فرماندار و مدیرکل برای مردم بسیار سخت بود ولی این دولت این حصر را شکست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: مشارکت 85 درصدی مردم در این انتخابات همه را مبهوت کرد و قدرت نرم ما همین فرهنگ، ایثار، شهادت و شجاعت ملت ایران است.

وی افزود: این حکومت در دست مردم است و هر سال از این مردم بیعت می‌گیرد و مسئولان این کشور از رئیس‌جمهور تا نمایندگان توسط خود مردم انتخاب می‌شوند.

احمدی با اشاره به دستاوردهای هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: دولت‌های گذشته تسلیم دشمن شدند ولی دولت نهم و دهم با حمایت مقام معظم رهبری و به پشتیبانی و قدرت مردم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کرد.

وی افزود: این دولت اعلام کرد که نه تنها ما نباید از دشمن بترسیم بلکه باید دشمن از ما هراس داشته و اقدام ما نباید انفعالی بوده و بلکه باید تهاجمی باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه همه موفقیت‌ها را به برکت خون شهدا به دست آورده‌ایم، به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره و عنوان کرد: امروز ناجوانمردانه به این طرح بزرگ حمله می‌شود.

وی افزود: دولت‌های گذشته جرأت اجرای این طرح را نداشته و همه را می‌ترساندند ولی این دولت آمد و ترسی از خود نشان نداد و با حمایت‌های رهبری و مردم این طرح بزرگ را اجرا کرد.

احمدی تصریح کرد: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به تنهایی به عنوان دستاورد یک دولت هفت ساله کافی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه 3.5 برابر در حوزه عمران و آبادانی طی دوره هفت ساله این دولت کار شده است، گفت: این معلومات در دست همه است و همه می‌توانند صحت این موضوع را بررسی کنند.

وی افزود: همه شاخص‌های این دولت در مقابل شاخص‌های دولت‌های پیش از دولت نهم از رشد بی‌نظیری برخوردار هستند.

احمدی با بیان اینکه دولت با اجرای هدفمندی یارانه‌ها فقط به دنبال اجرای عدالت است، بیان کرد: حل مشکل مسکن از آرزوهای مردم بود که این دولت، انقلابی در حوزه مسکن صورت داد.

وی تصریح کرد: ما در حوزه مسکن 2.5 میلیون اشتغال ایجاد کردیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به توزیع سهام عدالت از سوی دولت گفت: دولت برای حل مشکلات جامعه و توسعه و تعالی آن خدمات چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول