اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

ایران الگوی تمام عیار کشورهای آزادیخواه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ایران الگوی تمام عیار کشورهای مقاوم و آزادیخواهی است که نمی‌خواهند یوغ استکبار بر گردن آنها باشد.

ایران الگوی تمام عیار کشورهای آزادیخواه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارگزاران نظام اسلامی در اردبیل اظهار کرد: در حالی که فشارها و تهدیدها علیه انقلاب اسلامی روزافزون شده است و دشمنان سعی می‌کنند از هر طریق ملت ما را زیر فشار قرار دهند به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این کشور استقلال واقعی خود را یافته است.

وی خطاب به مسئولان در تبیین فلسفه و ماهیت پیام نوروزی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب امسال را به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌گذاری ایرانی اعلام کردند به خاطر اهمیت مسئله اقتصادی و استقلال و خودکفایی در این عرصه است که به یقین می‌تواند ملت ایران را توانمندتر از گذشته نشان دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری وظیفه مسئولان را در عملی کردن این پیام بسیار خطیر توصیف کرد و افزود: کارگزاران نظام اسلامی با فراهم کردن بستر کار و تولید داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاران می‌توانند بستر شکوفایی و خوداتکایی اقتصادی را فراهم آورند.

عاملی تصریح کرد: ایران یک پدیده استثنایی در جهان کنونی است چرا که سابقه نداشته است که کشوری در برابر نظام سلطه و حاکم بر جهان کنونی تاب مقاومت داشته و سیاست مستقل و تاثیرگذار در پیش بگیرد.

وی تاکید کرد؛ با وجود فشارهای سنگین استکبار نظام اسلامی ایران حاکمیت ملی و استقلال خود را حفظ کرده و در چینش جهانی یک حساب ویژه برایش در نظر گرفته می‌شود.

امام جمعه اردبیل این عزت و سربلندی را از برکات الهی ذکر کرده و خطاب به مدیران اجرایی گفت: این همه توفیقات پس از توجه الهی مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران و مردم وفادار ایران اسلامی است و باید با خدمت بیشتر این نعمت پاس داشته شود.

عاملی با توصیه مدیران و مسئولان به پرهیز از تفرقه و تنش اضافه کرد: باید با هضم مسایل، وحدت و همدلی و با رعایت مصالح کلان ملی، آستین‌ها را بر ای خدمت هرچه بیشتر به مردم بالا زده و شب و روز کار کنیم.

وی گفت: فرصت مسئولیت و مدیریت مردم برای ما فراهم شده است و باید از این فرصت در راستای خدمت به آنها استفاده کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری از اقدامات و خدمات مدیران دستگاه‌های دولتی در سال 90 تقدیر کرد و افزود: مسئولان استان در سال گذشته تلاش مضاعفی از خود نشان داده و شب و روز در خدمت مردم بودند.

عاملی با تبریک عید نوروز به مدیران اجرایی تصریح کرد: هر روزی که موفقیتی برای مردم باشد آن روز عید و روز نو است و موفقیت‌های ملت ایران در برابر توطئه‌های استکبار همه برای ما نوروز و عید به شمار می‌رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انتخابات با شرایط حماسی در کشور برگزار شد گفت: اینکه دشمن از تحریم نفتی ایران در حال عقب‌نشینی است و موفقیت‌های اقتصادی جدیدی نصیب ملت ایران می‌شود همه برای ما عید و نوروز است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: ملت ایران برای خلق تاریخ به نوروزهای بزرگی نیاز دارد و در این راه مردم و مسئولان به عنوان دو رکن اساسی مطرح هستند.

عاملی اضافه کرد: مردم ما در این راه دین و وظیفه خود را انجام داده‌اند و مدیران ما نیز در عرصه‌های مختلف خدمات بزرگی انجام داده اما این کافی نبوده و نیاز به کار زیاد است.

وی در پایان سخنان خود بر مراقبت از نفس، تزکیه و عبادت در کنار خدمت به مردم از سوی مدیران تاکید کرد و اظهار کرد: باید برای تربیت و تهذیب نفس حساب ویژه‌ای باز کرده و همیشه در خدمت مردم و عبادت خدا بود.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول