اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خاخام دیوید وایس (DOVID WEISS):

تنها آرزویم دیدار با امام خامنه‌ای است/ایران باید الگوی تمام کشورها شود

خبرگزاری فارس: خاخام دیوید وایس (DOVID WEISS) گفت: تنها آرزویم این است که حتی برای دقایقی کوتاه، امام خامنه‌ای را دیدار کنم.

تنها آرزویم دیدار با امام خامنه‌ای است/ایران باید الگوی تمام کشورها شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، خاخام دیوید وایس (DOVID WEISS) در دیدار با آیت‌الله باریک‌بین اظهار کرد: تنها آرزوی ما این است که حتی برای دقایقی کوتاه بتوانیم امام خامنه‌ای را ببینیم.

خاخام یهودی تصریح کرد: ما آماده‌ایم تا برای انتقال پیام حقیقت، صلح و افشای هویت واقعی صهیونیست‌ها در جهان خود را قربانی کنیم.

وی با اظهار خوشحالی از حضور در ایران، بیان کرد: از اینکه با انسان شریف، دانشمند، معقول و مهربانی مانند آیت‌الله باریک‌بین که نماینده مقام معظم رهبری در قزوین هستند بسیار خوشحال و شگفت‌زده شده‌ایم.

فعال ضدصهیونیسم ادامه داد: حضور ما در ایران به خاطر تبلیغ برای صلح و آشکار کردن هویت خونخوار و جعلی صهیونیسم است.

وایس تأکید کرد: حقیقت واقعی این است که جمهوری اسلامی تنها کشوری است که قوانین الهی را برای کل جامعه جاری کرده است که باید به عنوان الگویی برای تمام کشورها قرار بگیرد.

وی با تمجید از مکتب و شخصیت امام خمینی(ره)، خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) آنقدر روشنفکر هستند که تمام اقوام مسیحی، یهودی و مسلمان را خدا پرست دانسته و به آنها احترام می‌گذاشتند که این عامل اتحاد است و جهان امروز نیز نیازمند همین اتحاد و همدلی برای براندازی صهیونیسم است.

این فعال ضدصهیونیسم عنوان کرد: امام خامنه‌ای، عالم خدا ترس و خداشناسی است که تفاوت صهیونیسم و یهود را تشخیص داده و بر همگان هویدا کرده است.

وایس اذعان کرد: یهودیت دینی است برای پرستش خدا ولی صهیونیسم مکتبی است برای گرفتن زمین که تنها 130 سال است به وجود آمده در صورتی که ادیان الهی ریشه بیش از هزار سال دارند ولی متأسفانه تبلیغات استکبار سبب شده تا مردم جهان یهود را با صهیونیسم یکی بدانند.

وی یادآور کرد: صهیونیسم، هویت یهود را دزدیده است و یهودی‌های اطراف فلسطین و دیگر نقاط جهان نیز موجودیت اسرائیل را نپذیرفته و به تسخیر فلسطین راضی نیستند.

فعال ضدصهیونیسم با اشاره به تخریب معبد سلیمان، تشریح کرد: تخریب معبد سلیمان یک اتفاق فیزیکی نبود بلکه یک پیام برای یهودی‌ها بود از جانب خداوند که حق داشتن حکومت را ندارند.

وایس اضافه کرد: سران صهیونیسم هیچ اعتقادی به خداوند ندارند و با بلندگوهای تبلیغاتی که در اختیار دارند دنیا را فریب داده‌اند زیرا مردم را احمق فرض می‌کنند و می‌گویند که خواستار تشکیل حکومت الهی هستند در صورتی که یهود اجازه انجام این کار را ندارد.

وی ادامه داد:‌پلیس آمریکا و اسرائیل با یهودیان معترض صهیونیسم به شدت برخورد کرده و اجازه انعکاس اعتراض یهودیان را در جهان نمی‌دهند.

فعال ضدصهیونیسم تأکید کرد: امام خامنه‌ای در نماز جمعه تهران با انتقاد از صهیونیسم، اعلام کردند که هر کشوری بر ضدصهیونیسم عمل کند مورد حمایت جمهوری اسلامی است ولی رسانه‌های صهیونیستی اینچنین انعکاس دادند که رهبر ایران گفته تمام یهودیان جهان باید کشته شوند و با این عمل می‌خواهند بر علیه جمهوری اسلامی، دشمن‌تراشی کنند تا برای حمله زمینه‌سازی کنند.

وایس، غصب فلسطین را شورش رسمی علیه خدا دانسته و گفت: خیلی دوست داریم تا برای حتی دقایق کوتاه، امام خامنه‌ای را ببینیم و این خواهش را از آیت‌الله باریک‌بین می‌کنیم که این آرزوی ما را برآورده کنند.

خاخام دیوید وایس (DOVIV WEISS) و خاخام یوسف روسنبرگ (YOSEF ROSENBERG) از فعالان آمریکایی و کانادایی ضد صهیونیسم هستند که در قزوین حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/غ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول