اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه متحد اصولگرایی:

زنان ایران الگوی جهان اسلام هستند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایی گفت: زنان مجاهد و با فضیلت ایران اسلامی مدل و الگوی زنان جهان اسلام هستند.

زنان ایران الگوی جهان اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور عصر امروز در نشست با بانوان منتخب اردبیل در تالار حافظ این شهر اظهار داشت: با توجه به این‌که بانوان ما مشکلات و مسایل متعددی را پیش رو داشته و دغدغه‌هایی در این زمینه دارند و یک نماینده مجلس نیز نمی‌تواند در تمام رشته‌ها متخصص باشد، با شکل دادن اتاق فکر بانوان سعی می‌کنیم در مجلس پیگیر مسایل و امور مربوط به بانوان باشیم.

وی با اعلام این‌که بانوان فرهیخته و مجتهد ما امروز در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را ظهور و بروز داده‌اند، تصریح کرد: ما با شکل‌دهی این اتاق فکر سعی می‌کنیم از نظرات و پیشنهادات بانوان در زمینه‌های مختلف بهره گرفته و مهم‌ترین موانع و مشکلات پیش روی بانوان را در مجلس و در تراز کارشناسی‌تر با تکیه بر خرد جمعی برطرف کنیم.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: نقش و جایگاه زنان به عنوان قشر تأثیرگذار و ممتاز جامعه نه تنها قابل کتمان نیست بلکه در حوزه‌های مختلف این نقش ممتاز و بی‌نظیر به شمار می‌رود و معتقدیم که حضور حداکثری بانوان در جامعه بایستی فراهم شود.

این مسئول اضافه کرد: البته این حضور در عرصه‌های متعدد با رعایت موازین شرعی انجام شده و هیچ محدودیتی نیز برای حضور بانوان با تمسک به ارزش‌های دینی و حفظ کرامت و منزلت زن وجود ندارد.

استاندار سابق اردبیل مدل ارایه شده توسط جمهوری اسلامی ایران را مدل کارآمدی بانوان در عرصه‌های متعدد با تکیه بر دین و علم و همچنین دینداری و حضور جهادگونه در عرصه‌ها توصیف کرد و ادامه داد: مطالب جمع شده از سوی بانوان نقشه راه ما در تداوم مسیر می‌باشد و سعی می‌کنیم در چهار سال نمایندگی مردم خدمتگزاری شایسته و در شأن بانوان این سرزمین باشیم.

 

اردبیل با گذشته پرافتخار خود فاصله گرفته است

به گزارش فارس، عضو جبهه متحد اصولگرایی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که اردبیل امروز در شأن جایگاه با اصالت و حقیقی خود حرکت نمی‌کند، گفت: دیروز این سرزمین بسیار فاخر، غرورآفرین و دارای هویت، اصالت و حقیقت غیر قابل انکار بود به گونه‌ای که از این دیار به عنوان دارالارشاد و مردم تولید فکر و علم یاد می‌شد.

وی افزود: امروز اردبیل با کمال تأسف به رغم تمام ظرفیت‌های ممتاز به یک جایگاه فراموش شده و گرفتار در انحصارطلبی‌ها و بسیاری از خستگی‌ها تبدیل شده به گونه‌ای که برخی جریانات انحصارطلب باج‌خواه، زورگو و زیاده‌طلب اجازه رشد و تعالی اردبیل را نمی‌دهند.

کاندیدای مورد حمایت جبهه ایستادگی تصریح کرد: عده‌ای برای این سرزمین پاک مسئول، مدیر، فرماندار و استاندار بر می‌گزینند که اگر از ماهیت آن افراد مطلع باشیم، خون گریه می‌کنیم.

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: اردبیل امروز در حوزه قدرت و چنبره کسانی گرفتار شده است که دنبال منافع شخصی، قومی و قبیله‌ای خود هستند و هیچ توجهی به زیرساخت‌های حوزه فرهنگ، اقتصاد و پیشرفت این خطه نمی‌کنند.

وی به تعطیلی بسیاری از بخش‌های توسعه استان اردبیل در دو سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: پدیده بیکاری و ناامنی در این استان دچار چالش جدی شده است به طوری که امروز اردبیل جایگاه اولی خود را در امنیت پایدار از دست داده است.

کاندیدای متحد جبهه اصولگرایی به وجود 63 هزار بیکار در استان، راکد بودن کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و فراری شدن بسیاری از سرمایه‌گذاران را از جمله آسیب‌های جدی توصیف کرد و بیان داشت: آن قدر دروغ تحویل مردم داده‌اند که امروز هر جا می‌رویم مردم سئوال می‌کنند که سخن به زبان آورده شده راست است یا دروغ؟ در حالی که زمانی در این سرزمین به عنوان دارالارشاد و مهد تشیع دروغ گفتن حرام و گناه به شمار می‌رفت.

وی در ادامه اضافه کرد: تا زمانی که چنین افراد زورگو، باج‌خواه و زیاده‌طلب دروغگو در صحنه هستند وضعیت بهتر از این نمی‌شود اما به فضل الهی در انتخابات مجلس با حمایت مردم کاری می‌کنیم که چنین افرادی از استان فراری باشند.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود با بیان این‌که سخیف‌ترین تاکتیک‌های انتخاباتی که منتج به تعطیلی تقوا و مروت شده است از سوی کاندیداها و نمایندگان فعلی به کارگیری می‌شود و در این نبرد نامتقارن بین فقر و غنا، حیا و بی‌حیایی و راست و دروغ عده‌ای دلال به فکر جمع‌آوری آرای مردم هستند.

حقیقت‌پور در ادامه سخنان خود گفت: نقشه انتخاباتی که آنها پیاده می‌کنند عزت و شرافت این مردم را زیر سئوال برده و امروز هیچ کس حاضر نیست در برابر فزون‌طلبی آنها که برای رأی مردم 12 هزار تومان قیمت تعیین کرده‌اند، ساکت بنشینند.

مدرس دانشگاه‌های امام حسین (ع) افزود: عده‌ای با پول گرفته شده از جریان انحرافی به صورت نامحرم دست به رأی مردم برده و با انواع و اقسام تاکتیک‌های معاویه صفتانه در صدد تصرف جایگاه مجلس هستند که به یقین سونامی مردم در 12 اسفند و پیروزی قاطع در 13 اسفند ماهیت چنین انسان‌های زالو صفت را برملا و بساط تنگ نظران را از این استان بر می‌چیند.

حقیقت‌پور در پایان سخنان خود نمونه‌ای از این تاکتیک‌های کثیف را توزیع مایحتاج بین مردم نظیر برنج و روغن، شکلات، لپ‌لپ، لپ‌تاپ، ال‌سی‌دی، قند و شکر و... اعلام کرد و به مردم هشدار داد مواظب چنین هزینه‌کردهای بی‌حد و حساب برخی نامزدها باشند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول