اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 246

ابراهیم‌زاده: انتخابات ایران الگوی کشورهای دنیاست

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر شورای نگهبان آمل از انتخابات ایران به عنوان الگویی برای سایر کشورها نام برد.

ابراهیم‌زاده: انتخابات ایران الگوی کشورهای دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدعلی ابراهیم‌زاده بعد از ظهر امروز در گردهمایی معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش آمل در سالن شهید رجایی با تاکید بر اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حساس‌ترین و مهم‌ترین انتخابات در کشور است، بیان کرد: این انتخابات سرنوشت کشور را در مقابله با تهدیدات دشمن تعیین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران از تمامی آزمون‌های و امتحانات درباره نظام سربلند بیرون آمدند، افزود: امروز هم ملت ایران باید در مقابل جنگ نرم دشمن استقامت و پایداری از خود نشان دهد.

ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه یکی از اهداف جنگ نرم جلوگیری از شرکت مردم در انتخابات است، اظهار داشت: گردانندگان جنگ نرم بر علیه ایران اهداف خود را در مراحل مختلف بعد و قبل و هنگام انتخابات به اجرا درآورده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در روز انتخابات تاثیر زیادی در از بین بردن توطئه‌های دشمنان دارد، تصریح کرد: ملت ایران بار دیگر با موقعیت‌شناسی از نظام اسلامی حمایت کنند.

مسئول شورای نگهبان در آمل با اشاره به اینکه مربیان پرورشی به عنوان افسران جنگ نرم باید در مدارس فعالیت کنند، تاکید کرد: دانش‌آموزان باید بدانند دشمن برای آنها چه برنامه‌ای تدارک دیده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران امروز با دشمن شناسی در برابر جنگ نرم دشمنان ایستاده است، گفت: همگان شدن انتخابات ایران با بیداری اسلامی در کشورهای دنیا، حساسیت انتخابات در ایران را افزایش داده است.

ابراهیم‌زاده اظهار داشت: این کشورها ایران را به عنوان الگوی سیاسی و اجتماعی خود قرار داده‌اند و باید ببینند که مردم ایران بعد از 30 سال چگونه از انقلاب خود دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با وجود اینکه انتخابات یک تکلیف شرعی است یک تکلیف اجتماعی نیز به شمار می‌رود، بیان کرد: انتخابات در ایران بار دیگر حضور پرشور مردمی را طلب می‌کند.

انتهای‌ پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول