اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زنان ایران الگوی جوامع دیگر هستند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: زنان ایران اسلامی باید بابصیرت و آگاهی و حضور در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی الگوی جوامع دیگر باشند.

زنان ایران الگوی جوامع دیگر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد امشب در مراسم جشن میلاد کوثر در زنجان، با تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) الگو و معلم همه زنان به‌ویژه بانوان ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: در جای جای ایران اسلامی از آغاز نهضت امام خمینی(ره)، در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از حریم انقلاب و ولایت زنان، مادران و همسران دوشادوش مردان نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

استاندار زنجان با بیان اینکه زنان جامعه اسلامی سهم قابل توجهی در سرنوشت کشور داشتند، تصریح کرد: زنان همپای مردان در عرصه‌های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا کرده و می‌کنند.

وی با اشاره به تحمل و صبر مادران ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان یادآور شد: حلم و پاسداری همسران و شکیبایی دختران و فرزندان موجب شده تا افتخارات بی‌شماری نصیب کشور در عرصه‌های مختلف شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه آثار صبر، تحمل و پایداری زنان، همسران و دختران در عرصه‌های مختلف دیده می‌شود، تصریح کرد: اگر نقش زنان در جامعه نبود، این افتخارات به دست نمی‌آمد.

وی با اشاره به حضور و پشتیبانی بانوان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر زنان، مادران و دختران نقش خود را در این دوران به خوبی ایفا نمی‌کردند، خبری از دوران پرافتخار دفاع مقدس وجود نداشت.

استاندار زنجان موفقیت‌های انقلاب اسلامی را حاصل صبر، تحمل و بردباری بانوان، همسران و دختران این مرز و بوم عنوان کرد و افزود: ادامه روند انقلاب اسلامی نیز در سایه فداکاری و تحمل مشکلات از سوی بانوان امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه زنان جامعه اخلاق، رفتار، منش و ایثارگری را از فاطمه زهرا(س) الگو گرفته‌اند، یادآور شد: امروز حضور بانوان در عرصه‌های مختلف ضروری است.

رئوفی‌نژاد نوک پیکان حمله دشمنان را به طرف جامعه زنان دانست و گفت: بانوان با هوشیاری، بصیرت، کرامت و عفت خود توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیزهوشی و بصیرت زنان در عرصه‌های مختلف ضروری است، خاطرنشان کرد: برای طی مسیر موفقیت و سعادت جامعه، باید زنان همچون گذشته حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.

استاندار زنجان بصیرت و آگاهی را شاخصه اصلی زنان جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: باید بانوان با حضور در عرصه‌های مختلف الگوی جوامع دیگر باشند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول