اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی اعلام کرد

مقابله بانوان ایرانی با جنگ نرم مطابق الگوی فاطمی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: زنان مسلمان جامعه ایران با بهره‌برداری از آموزه‌های دین اسلام و الگو قراردادن سیره حضرت زهرا(س)، به مقابله با جنگ نرم دشمنان بپردازند.

مقابله بانوان ایرانی با جنگ نرم مطابق الگوی فاطمی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه زنان رکن سازنده یک خانواده محسوب می‌شوند، تلاش دشمنان در جنگ فرهنگی علیه ایران اسلامی، معطوف به منحرف‌کردن زنان و مادران جامعه می‌شود.

معاون استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به ایجاد 2 هزار و 500 فرقه ضاله در 25 سال گذشته از سوی دشمنان اسلام، گفت: دشمنان درصدد هستند تا از طریق این فرقه‌ها، به تغییر شیوه زندگی و نگرش اخلاقی زنان در جامعه پرداخته و با تبدیل زن به عنصر ابزاری، خانواده و در نهایت اجتماع را به اضمحلال بکشانند.

وی به بررسی جایگاه زن در اسلام و مقایسه آن با نگاه غرب به زن پرداخت و افزود: غربی‌ها برای زنان دو شأن قائل هستند، یکی فردی که مرتبط با نگاه اومانیستی به زن است و در نقطه اوج خود به فمینیسم می‌رسد و دیگری اجتماعی که زن را یک عضو جدا از خانواده تجسم می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: زنان مسلمان جامعه ایران با بهره‌برداری از آموزه‌های دین اسلام و الگو قراردادن سیره حضرت زهرا(س)، شئون اسلامی را بازیابی کرده و به مقابله با جنگ نرم دشمنان بپردازند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول