اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه نینوا گلستان:

انقلاب اسلامی ایران پرچمدار کارآمدی و الگوی برتر جهان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه نینوا استان گلستان گفت: استمرار انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 33 سال موجب شده تا ایران به‎ عنوان پرچمدار کارآمدی و الگوی برتر جهان باشد.

انقلاب اسلامی ایران پرچمدار کارآمدی و الگوی برتر جهان است

علی سلیمان‎دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ملت ایران همواره توانسته شرایط مختلف را با هوشیاری و تحت زعامت مقام معظم رهبری پشت سر بگذارد و همین عامل سبب شده تا امروز به پیشرفت‎های قابل‎توجهی دست یابیم.

وی تصریح کرد: همان‎طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که دنیا در حال گذر از پیچ بسیار مهم و خطرناک است باید تمام حواس‌مان را جمع کنیم تا آن قضیه‎ای که مد‎نظر ماست رقم بخورد نه آنچنان که دشمن می‎خواهد، لذا باید هوشیارانه عمل کنیم تا نقشه‎های دشمن به ثمر ننشیند.

معاون سیاسی سپاه نینوا گلستان اذعان داشت: اخیراً در کنگره‎ای یکی از مقامات غربی گفته‎ حضرت آقا را تائید کردند و آنها نیز گفته‎اند جهان در حال گذر از یک پیچ تاریخی و خطرناک است منتها با این تفسیر که سر این پیچ، ایرانی‎ها ایستاده‎اند و هر کسی می‎خواهد از این پیچ عبور کند آدرس ادامه مسیر را می‎دهند.

سلیمان‎دوست متذکر شد: در منطقه شاهد آن هستیم که کشورهایی همانند تونس، مصر، اردن، عربستان، بحرین و خیلی از جاهای دیگر جهان همچون اروپا و آمریکا به تاثیر اجتماعی بیداری اسلامی پی برده‎اند.

وی یادآور شد: سال 1388 را به ذهن بیاورید که در آن زمان انتخاباتی رخ داد و فتنه‎ای به پا شد، ما 9 ماه ایستادگی کردیم و در سایه این ایستادگی، ملل منطقه به این نتیجه رسیدند که هر ملتی ایستادگی کند می‎تواند موفق شود.

سلیمان‎دوست ابراز داشت: پس از آن قیام‎هایی در منطقه اتفاق افتاد که یک‎سال بعد تونس، دو سال بعد مصر به پیروزی رسید و اکنون نیز در کشورها یکی پس از دیگری این قیام‎ها ادامه دارد، لذا در یک نگاه عمیق سیاسی اجتماعی، جهانیان به ملل منطقه که خودشان را جهان اولی و ایران را جهان سوم قلمداد می‎کردند امروز به این نتیجه رسیدند چگونه می‎شود در سرزمینی دورافتاده که مردمش جهان سومی هستند به پا خاسته و مستقل عمل کنند و به هدف خود برسند، ولی ما که خودمان را جهان اول می‎دانیم آیا نمی‎توانیم به‎پا خیزیم و حرف خودمان را به کرسی بنشانیم.

وی در پایان متذکر شد: ملت‎های غربی در قالب جمعیت 99 درصدی به‎پا خاستند و خواسته‎های‎شان را به حاکمان خود اظهار کردند و اینها از نتایج انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول