اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

دشمنان با تحریم و تهدید به مقابله با انقلاب آمده‏اند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی اعتقاد دارد: دشمنان با اهرم تحریم و تهدید به مقابله با انقلاب اسلامی آمده‏اند و همه تلاش خود را در جهت تزلزل نظام به ‏کار گرفته‏اند.

دشمنان با تحریم و تهدید به مقابله با انقلاب آمده‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، زهرا حجاری عصر امروز در نشست روشنگری که در شاهرود برگزار شد، گفت: دشمن می‏خواهد با این اقدامات جلوی پیشرفت ایران را سد کند، اما خودشان هم می‏دانند که نمی‏توانند کاری از پیش ببرند.

وی تصریح کرد: آنها حتی از اینکه سرعت پیشرفت ایران را کند کنند، راضی هستند و این نشان می‏دهد که نظام جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به اهدافش موفق بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی هم‌چنین افزود: با توجه به پررنگ‏تر شدن نقش زنان در جامعه، دشمن از ابزارهای رسانه‏ای برای مقابله با اعتقادات و ارزش‏های خاص این قشر بهره می‏برد.

وی خاطرنشان کرد: هجمه به ارزش‏های بنیادین عفاف و حجاب و ترویج ابتذال و برهنگی از روش‏های دشمن برای تأثیرگذاری بین بانوان است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: از این‌رو، وظیفه تک تک بانوان این است که با آگاهی از این میدان جدید مبارزه، طرح‏های دشمنان را خنثی کنند.

حجاری گفت: با توجه به ارزش‏های به دست آمده در طول هشت سال دفاع مقدس باید تلاش کرد تا با بصیرت، این ارزش‏ها را حفظ کرده و به تمام معنا برابر تخریب افکار و ارزش‏ها توسط دشمنان ایستاد.

مسئول تبلیغات سپاه شاهرود نیز با اشاره به نقش فعالیت‏های رسانه‏‏ای گفت: روابط عمومی‏ها بهترین جایگاه برای تبادل اطلاعات و اخبار هستند و باید تلاش کنند تا روح امید، نشاط و میل به زندگی همراه با آرامش در فعالیت آنان مشاهد شود.

جمال‏الدین غنایی اظهار داشت: مهم‏ترین وظیفه روابط عمومی‏ها انعکاس اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به حوزه کاری بوده و لازم است تا مسئولان روابط عمومی با پیشرفت تکنولوژی و بهره‏گیری از وسایل ارتباط جمعی در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی سپاه و بسیج بین دیگر سازمان‏ها فعالیت بیشتری را برعهده دارد، افزود: روابط عمومی بسیج باید تلاش کند تا اخبار این مجموعه را با توجه به جنگ نرم دشمنان و تلاش آنان در سطح رسانه‏های دیداری، شنیداری و الکترونیکی به جامعه ارائه دهد.

مسئول تبلیغات سپاه شاهرود گفت: روابط عمومی آینه یک سازمان است و باید بتواند در افکار عمومی جامعه نفوذ کرده و سعی کند تا سازمان را پویا و شاداب نگه داشته و تعامل مطلوب بین اعضای سازمان و جامعه را برقرار سازد.

وی افزود: بیش از 51 فعالیت توسط روابط عمومی سپاه شاهرود در قالب‏های مختلف فرهنگی، هنری و بصیرتی برای پاسداران و بسیجیان انجام می‏شود که می‏توان به تجهیز نمازخانه و کتابخانه‏های حوزه و پایگاه‏ها، برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات قرآن و برگزاری یادواره شهدای پاسدار، برگزاری کنفرانس‏های خبری و کمک به برنامه‏های فرهنگی، مذهبی و معرفتی حوزه‏ها و کانون‏های بسیج اشاره کرد.

غنایی تصریح کرد: در راستای پررنگ کردن نماز جماعت در سطح حوزه‏های مقاومت با همکاری دفاتر نمایندگی ولی‏فقیه در همه حوزه‏ها، نماز جماعت با حضور روحانیان برپا می‏شود.

این نشست با حضور 100 نفر از بانوان شهرستان شاهرود در سجادیه شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول