اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌احترامی بازیکنان تیم بسکتبال ذوب‌آهن

با تحریم تمرین گروهی بازی کردن چه سودی دارد

خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم بسکتبال ذوب‌آهن در شرایطی کماکان حاضر به شرکت در تمرین‌های این تیم نیستند که به نظر می‌رسد برای کسب عنوان پنجمی لیگ مصمم هستند.

با تحریم تمرین گروهی بازی کردن چه سودی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از شکست تیم ذوب‌آهن برابر مهرام و حذف از گردونه مسابقات آسیایی، بازیکنان این تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالبات از شرکت در تمرین‌های این تیم امتناع کردند.

این روند تاکنون نیز ادامه داشته و بازیکنان تنها در هنگام بازی برای تیم به میدان می‌روند اما تمرین‌های این تیم هم‌چنان تعطیل است و بازیکنان بدون هیچ تمرینی مسابقه می‌دهند.

ذوبی‌ها برای دیدار پنجم و ششمی باید فردا برابر تیم صنایع پتروشیمی به میدان بروند و در صورت برد در این بازی رتبه پنجم را کسب می‌کنند.

با توجه به اینکه شرکت نکردن بازیکنان در تمرین‌های گروهی تیم، به منزله بی‌احترامی به باشگاه ذوب‌آهن و هواداران این تیم است، مشخص نیست که چه اصراری برای به میدان رفتن دارند و در نهایت عنوان پنجمی برای چنین تیمی چه سودی را به همراه دارد.

با این حال رفتار لورن وودز بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال ذوب‌آهن انتقادآمیزتر از سایر بازیکنان است و این بازیکن که این روزها بدون هدف و کار در اصفهان حضور دارد، حتی حاضر نیست در بازی‌های ذوب‌آهن نیز به میدان برود.

به گزارش فارس، مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه با برگزاری دیدارهای تعیین کننده برای رده‌بندی تیم‎های پنجم تا هشتم پی‌گیری می‎شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول