اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران خبر داد

نوسازی 2 هزار مدرسه توسط بسیجیان مازندرانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از نوسازی 2 هزار مدرسه توسط بسیجیان مازندرانی خبر داد و گفت: انتظار داریم از 130 موسسه آموزش عالی مازندران نیز 6 هزار دانشجو در مازندران در این طرح‌ها شرکت کنند.

نوسازی 2 هزار مدرسه توسط بسیجیان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالسعید رنجبر ظهر امروز در دومین جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت و جهادی بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران،  دایره سنی فعالیت‌های بسیج سازندگی را 15 تا 29 سال برشمرد و گفت: دانش‌آموختگان دانشگاه نیز در اردوهای بسیج سازندگی مشارکت می‌کنند.

این مسئول حضور در اردوهای بسیج سازندگی را خدمت به نیازمند و تمرین خودباوری دانست و بیان داشت: تا سال 1390 مازندران در شش سال پیاپی در اجرای اردوهای بسیج سازندگی پیشتاز کشور بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه مازندران سه برابر انتظار و برنامه سپاه کار جهادی کرده از مشارکت 56 دستگاه اجرایی در این طرح خبر داد.

وی با اشاره به حضور 360 هزار جوان مازندرانی در اردوهای جهاد و هجرت بسیج سازندگی در مازندران خاطرنشان کرد: در اجرای این ماموریت در استان، 72 درصد اهداف تعیین شده عملی شده است.

این مسئول با اعلام اینکه 310 هزار نفر مازندرانی در کلاس‌های آموزشی و فنی و حرفه‌ای بسیج سازندگی شرکت کردند، رویکرد امسال اردوهای جهاد را متفاوت دانست.

رنجبر با اعلام اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در اردو به نفر در سال جاری محاسبه می‌شود، بیان داشت: سهم مازندران در اردوهای جهادی 130 هزار نفر شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اعلام آمادگی 13 دستگاه اجرایی برای انجام اردوهای هجرت و جهادی بسیج سازندگی از حضور 30 هزار نفری در این طرح در مازندران خبر داد.

وی اضافه کرد: کمیته امداد در طرح انقلابی اجرای یک‌هزار پروژه زودبازده را در قالب اردوهای جهادی پذیرفت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه جزو چهار فرماندار بقیه فرمانداران مازندران در تشکیل ستاد بسیج سازندگی خوب فعالیت کردند، ابراز داشت: فرمانداران نور، سوادکوه، چالوس و محمودآباد هنوز اقدام به تشکیل ستاد بسیج سازندگی نکرده‌اند.

رنجبر از نوسازی 2 هزار مدرسه توسط بسیجیان مازندرانی خبر داد و تصریح کرد: انتظار داریم از 130 موسسه آموزش عالی مازندران نیز 6 هزار دانشجو در مازندران در این طرح‌ها شرکت کنند.

محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در دومین جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت و جهادی بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران، از اردوهای جهادی به عنوان مرکز فعالیت‌های فرهنگی، اعتقادی و انقلابی نام برد.

وی با اعلام شناسایی یک میلیون جوان مازندرانی برای اجرای فعالیت‌های بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: برخی از مناطق در مازندران وجود دارد ک هنوز پای مدیران به آنجا نرسیده است، ولی جوانان حاضر در اردوهای بسیج سازندگی برای خدمات ایثارگرانه به این مناطق رفتند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران متذکر شد: در سال 91 با رعایت محدودیت‌های اداری و مالی از فرمانداران می‌خواهیم با اجرای طرح‌های بسیج سازندگی همکاری کنند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول