اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین:

مهم‌ترین وظیفه بسیج سازندگی، توانمندسازی نیروهاست

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی استان قزوین، مهم‌ترین وظیفه بسیج سازندگی را توانمندسازی نیروهای بسیجی و جهادگر دانست.

مهم‌ترین وظیفه بسیج سازندگی، توانمندسازی نیروهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیجان توکلی ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان بسیج سازندگی و استانداری قزوین، گفت: برای هماهنگی‌های بیشتر در اردوهای جهادی و تأثیرگذاری بیشتر در این اردوها، تفاهم‌نامه‌‌هایی میان بسیج سازندگی و استانداری قزوین امضا می‌شود.

وی اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در سال 90 به بسیج سازندگی ابلاغ شد و بسیج سازندگی استان قزوین نیز در مسیر بومی‌سازی در حال تلاش است که امروز نیز نسخه بومی‌سازی آن به امضای طرفین می‌رسد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین تأکید کرد : در تابستان سال جاری، برنامه‌های بسیار متنوعی در راستای محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در استان قزوین اجرا می‌شود و گروه‌های مختلف بسیجی در این اردوها شرکت می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به بسیج هنرمندان، بسیج ورزشکاران، بسیج دانش‌آموزان، بسیج طلاب، بسیج مساجد و ... اشاره کرد.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه بسیج در امر سازندگی، توانمندسازی نیروهاست که این کار با همکاری استانداری قزوین به خوبی انجام می‌شود و مبنای بسیج سازندگی در فعالیت‌های امسال بر خلاف گذشته که نفرروز بود، بر حسب نفر است.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین یادآور شد: بناست تا در سال جاری تعداد نیروی بیشتری را به اردوهای جهادی اعزام کنیم و در صورت تأمین اعتبار بیشتر در زمینه طرح هجرت، بسیج سازندگی استان قزوین این توان را دارد تا هر ساله بر تعداد جهادگران بسیجی بیافزاید.

وی با اشاره به خدماتی که بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی در استان انجام داده است، تشریح کرد: زیباسازی، کشاورزی، عمران و آبادانی روستاها از جمله برنامه‌های امسال این سازمان است و استانداری قزوین نیز در این زمینه کمک‌های مطلوبی را به بسیج سازندگی ارائه کرده‌ است.

توکلی در پایان با تشکر و قدردانی از مسئولان استانی و رسانه‌ها در خصوص یاری کردن این سازمان در امر خدمت‌رسانی، اعلام کرد: سازمان بسیج سازندگی برنامه ویژه‌ای برای خبرنگاران در اردوهای طرح هجرت دارد تا بتوان از ظرفیت عظیم رسانه در راستای انعکاس اخبار سازندگی در کشور اقدام کرد.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول