اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای نمایشی که به سمندریان تقدیم شد

اجرای نخستین نمایش هنری در تئاتر شهر کرج

خبرگزاری فارس: اجرای نخستین نمایش هنری در تئاتر شهر کرج با به روی صحنه رفتن تئاتری همراه بود که به حمید سمندریان تقدیم شد.

اجرای نخستین نمایش هنری در تئاتر شهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پس از حدود دو هفته از افتتاح رسمی نخستین تئاتر شهر در مرکز استان البرز، یک گروه هنری البرزی نخستین نمایش خود را در این سالن به روی صحنه بردند.

نمایشی که شامگاه شنبه در تئاتر شهر کرج اجرا شد، رقص کاغذ پاره‌ها نام داشت که از سوی کارگردان جوان آن به حمید سمندریان از پیشکسوتان تئاتر کشور تقدیم شد.

بر اساس این گزارش، با وجود اینکه نمایش فوق برای نخستین بار در نخستین تئاتر شهر کرج اجرا می‌شد، استقبال مردم از سوی کارگردان این تئاتر مطلوب توصیف شد.

رقص کاغذ‌ پاره‌ها کاری از یک گروه جوان البرزی بود که در غیاب فعالان فرهنگی و هنری شهر به روی صحنه رفت.

نمایش فوق به کارگردانی سیاوش اسد و نویسندگی محمد یعقوبی اجرا شد.

این کار دارای موضوعی اجتماعی و خانوادگی است و به مقوله اختلافات خانوادگی و تبعات و آثار آن اشاره داشته و دارای رگه‌هایی از طنز تلخ است.

در رقص کاغذ پاره‌ها بازیگران جوان البرزی چون سید امیر حسینی، دنیا رحیمی، سحر حسینی، ایمان سلگی،‌ سید محمد حسینی، نیما قلندریان، محسن رشیدی و سیاوش اسد ایفای نقش کردند.

مدیریت صحنه این نمایش را رضوان سنجابی و طراحی دکور را علی رضا جمشیدی بر عهده دارند.

همچنین طراحی نور نمایش فوق توسط مسعود سقلاطون‌نیا انجام شده است.

* تئاتر شهر کرج افتخار فرهنگی البرز است

سیاوش اسد کارگردان نمایش رقص کاغذ پاره‌ها در پایان شب اول نمایش خود به خبرنگار فارس در کرج گفت: تئاتر شهر کرج دارای امکانات خوبی بوده که برای آغاز فعالیت فوق‌العاده است.

وی با ابراز رضایت از استقبال مردم از نمایش خود عنوان کرد: با توجه به اینکه تئاتر شهر کرج برای نخستین‌ بار افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و به نوعی افتخار فرهنگی شهر و استان البرز به شمار می‌آید، در آینده شاهد اجرای نمایش‌های حرفه‌ای و استقبال بیشتر مردم البرز خواهیم بود.

اسد متذکر شد: البته اگر مسئولان فرهنگی استان البرز به دنبال اجرای نمایش‌های حرفه‌ای در این سالن هستند، لازم است که برخی امکانات از جمله نورپردازی سالن تجهیز شود.

این کارگردان تئاتر در پایان تاکید کرد: به طور قطع اتفاق فرهنگی بسیار مهمی امشب در کرج و استان البرز روی داد که تاثیر بسیاری در توسعه فرهنگی و هنری استان خواهد داشت.

لازم به توضیح است، این نمایش تا روز بیست و دوم خرداد به غیر از روزهای سوگواری رحلت امام خمینی (ره) ساعت 19 به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول