اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خبر داد

برگزاری کلاس‌های فیلم‌سازی و تئاتر برای دانش‌آموزان در عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش عسلویه از برگزاری کلاس‌های فیلم‌سازی و تئاتر برای دانش‌آموزان در عسلویه خبر داد.

برگزاری کلاس‌های فیلم‌سازی و تئاتر برای دانش‌آموزان در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی احمدی شامگاه پنج‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: برنامه‌های اوقات فراغت و طرح هجرت در سال جاری با برنامه‌ریزی منظم برگزار می‌شود و محتوای برنامه‌ها افزایش یافته است.

وی افزود: اهم رشته‌های در نظر گرفته شده برای اوقات فراغت در بخش‌های مباحث قرآنی، هنری، ورزشی، فنی‌وحرفه‌ای و اردوی پایان دوره است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، ایجاد شادی و نشاط، انگیزه و ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان است.

احمدی از برگزاری کلاس‌های فیلم‌سازی و تئاتر برای دانش‌آموزان در عسلویه خبر داد و اذعان داشت: کلاس‌های یاد شده برای نخستین بار در فعالیت‌های تابستانی منطقه عسلویه اجرایی می‌شود.

معاون آموزش و پرورش عسلویه نیز اظهار داشت: برای فعالیت‌های تابستانی امسال هشت پایگاه با 66 کلاس و چهار کانون با 36 کلاس در نظر گرفته شده است.

محمد قاسمی افزود: هزینه فعالیت‌های تابستانی امسال که به مدت 45 روز برگزار می‌شود حدود 315 میلیون ریال است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش عسلویه گفت: اردوهای جهادی با سفارش و تاکید مقام معظم رهبری به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برای شرکت در عرصه مرمت‌سازی مدارس و ایجاد یک فضای شادی‌بخش در محیط آموزشی در نظر گرفته شده که امیدوار هستیم در اجرای برنامه‌ها به موفقیت برسیم.

وی اضافه کرد: 12 مدرسه در سطح بخش عسلویه برای طرح هجرت 3 معرفی شده‌اند که اجرای این طرح به بیش از 180 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول