اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هنری ارشاد استان سمنان خبر داد

برگزاری 5 مراسم "اردیبهشت تئاتر" در استان سمنان

خبرگزاری فارس: معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری پنج مراسم "اردیبهشت تئاتر" در استان سمنان خبر داد.

برگزاری 5 مراسم "اردیبهشت تئاتر" در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محسن عرب‏امیری افزود: براساس شیوه‏نامه اداره‌کل هنرهای نمایشی، در هر استان باید به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر، یک مراسم جشن تحت عنوان "اردیبهشت تئاتر" با ویژگی خاص برگزار ‏شود.

وی ادامه داد: با عنایت به رویکرد شهرستان‏محوری در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و اجرای برنامه‏ها توسط شهرستان‏ها و انجمن‏ها و مجتمع‏های فرهنگی و هنری، پنج مراسم اردیبهشت تئاتر در پنج شهر استان سمنان برگزار شد.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: اجرای مراسم روز جهانی تئاتر در گذشته در هر شهرستان استان سمنان برگزار می‏شد اما امسال این حرکت با ویژگی‏های منحصر به فردی همراه بود.

عرب‏امیری در مورد ویژگی‏های مراسم اردیبهشت تئاتر استان سمنان گفت: حضور هنرمندان مشهور ملی در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون در مراسم اردیبهشت تئاتر هر شهرستان هم‌چون داوود میرباقری در شاهرود، پرویز پورحسینی در سمنان، بهزاد فراهانی در گرمسار و حسین محب‏اهری، مریم کاظمی و مهرداد کاظمی در مهدیشهر، ارتقای سطح کیفی برنامه‏ها نسبت به سال‏های گذشته، تجلیل از کارگردانان دارای اثر تولیدی در سال گذشته و تجلیل از هنرمندان، از پیشکسوتان و جوانان عرصه تئاتر و تجلیل از دستگاه‏های حامی تئاتر را از جمله ویژگی‏های منحصر به فرد مراسم "‌اردیبهشت تئاتر" امسال در شهرستان‏های استان عنوان کرد.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول