اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

تئاتر هنر مادر است / هنرمندان را باید هنرمندانه احترام گذاشت

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر با بیان این که هنرمندان اسطوره‌های زمان هستند، گفت: هنرمندان را باید هنرمندانه احترام گذاشت.

تئاتر هنر مادر است / هنرمندان را باید هنرمندانه احترام گذاشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی، ظهر امروز در مراسم اختتامیه همایش اردیبهشت تئاتر استان لرستان در مجموعه فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر، برگزاری اردیبهشت تئاتر را موجب هم افزایی اهالی این عرصه دانست.

وی افزود: هنر در جامعه از یک جایگاه والایی برخوردار است و مردم به هنرمندان علاقه فراوان دارند، زیرا هنرمند به کار خود عشق می‌ورزد و کار خود را با عشق ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند که جایگاه هنر را به جایگاه واقعی‌اش برساند.

وی بر لزوم توجه بیش از پیش هنرمندان این عرصه به کیفیت آثار تولیدی تاکید کرد، افزود: تولید آثار متنوع و باب طبع مخاطبان و برخوردار از کیفیت و محتوا علاوه بر فراهم آوردن زمینه حضور مخاطبان بیشتر، در جامعه تأثیرگذار است.

فرماندار پلدختر گفت: این همایش هم فرصتی مغتنم برای ارتقاء تئاتر استان لرستان است و امروزه باید به ذائقه و علاقه‌هایی که با شوق فراوان به سوی تئاتر کشیده می‌شوند، توجه داشت و به آنها پرداخت.

وی تئاتر را هنر مادر نامید و گفت: این هنر می‌تواند یکی از مؤلفه‌ها و شاخص‌های سنجش توسعه جوامع محسوب شود و در استحکام پیوند عمیق دین و ملت نقش مهمی ایفا کند.

رشیدی رویکرد تئاتر به مسائل دینی را از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی دانست و افزود: نقش تئاتر در پاسداری و اشاعه سنت‌های اسلامی و ملی بسیار مهم و تأثیرگذار است و انتظار مردم را از هنرمندان این عرصه در شناخت عمیق‌تر ریشه‌های فرهنگی خویش دو چندان می‌کند.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول