اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه کوثر:

فرهنگ ایثار و شهادت سد محکمی در برابر حملات دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه کوثر گفت: فرهنگ برخاسته از ایثار و شهادت در ایران مانع هرگونه تحرک خبیثانه غرب و توطئه‌های شیطانی آنهاست.

فرهنگ ایثار و شهادت سد محکمی در برابر حملات دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یاور محمدی پیش از ظهر امروز در نشست، دینی علمی و فرهنگی با دانشجویان کوثر اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت ایران را یک بیمه واقعی کرده و هر کس با این فرهنگ سر جنگ داشته باشد به طور قطع شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه راه هرگونه نفوذ بر ایران را رزمندگان در دوران دفاع مقدس بسیجیان و نخبگان در عصر حاضر سد کردند، افزود: این احساس که می‌توان با تضعیف کردن اعتقادات ایران به این کشور ضربه وارد کرد احساسی پوچ و عبث است و این گونه افکار به زباله‌دانی تاریخ سپرده شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کوثر با تاکید بر تداوم برگزاری یادواره شهدا ابراز داشت: برگزاری یادواره شهدا در حقیقت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

محمدی ادامه داد: نکوداشت یاد و خاطره شهیدان و تجدید پیمان با آرمان‌های آنان یکی از اهداف محافل انس با شهداست که این خود در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان موثر است.

وی خانواده شهدا را بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و بیان داشت: خانواده معظم شهدا با بیان خاطرات شهدا نقش موثری را در ترویج این فرهنگ ناب دارند.

این مسئول با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در سایر کشورهای منطقه، اظهار داشت: به خوبی دیدیم در بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه به ویژه تونس، مصر و لیبی رخ داد مردم این کشورها با الگو گیری از انقلاب اسلامی ریشه ظلم و ستم را خشکاندند.

محمدی اضافه کرد: امروز دشمنان قسم خورده ما جنگ جدیدی را طراحی کردند و در جبهه جنگ نرم اعتقادات و فرهنگ ناب اسلامی ما را مورد هدف قرار گرفته‌اند که مردم باید با هوشیاری هر چه بیشتر به مقابله با این تهدید دشمن ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کوثر به دستاوردهای ایران اسلامی در بخش‌های مختلف علم، فناوری و دفاعی اشاره کرد و اظهار داشت: دستیابی به این همه دستاورد و طی کردن قله‌های اقتدار همه به برکت خون شهدا و در سایه ولایت فقیه محقق شده که باید در همه زمان مدیون و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول