اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج):

برگزاری یادواره شهدا مروج فرهنگ ایثار و شهادت است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: برگزاری یادواره شهدا مروج فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ باید به نسل جدید منتقل شود.

برگزاری یادواره شهدا مروج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی فدا امروز در یادواره شهیدان عبدالله و رحمت‌الله میثمی که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، در جمع بسیجیان و خانواده شهدا با بیان اینکه 8هزار و 500 شهید در این گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شده‌اند، اظهار داشت: در این یادواره علاوه بر بزرگ‌داشت این دو شهید یاد و خاطره شهدای کربلای 4 و 5 و شهدای عرفه و والفجر8 را نیز گرامی می‌داریم.

وی یاد و خاطره روحانی مبارز دوران انقلاب شهید عبدالله و نیز رحمت‌الله میثمی را بسیار تأثیرگذار دانست و افزود: این یادواره برای گرامی‌داشت نقش روحانیون در دفاع مقدس و نیز ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب که فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: سپاه و بسیج در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان به عنوان الگوهای اخلاقی و معنوی در جامعه در ایام مختلف اقدام به برگزاری یادواره شهدا می‌کنند.

وی ادامه داد: در هر یک از این یادواره‌ها یک یا چند تن از شهدا را به عموم جامعه معرفی و خصوصیات و ابعاد شخصیتی این عزیزان را تشریح می‌کنیم.

فدا به یگان‌های مختلف استان اصفهان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: لشگر هشت نجف اشرف و لشگر چهار امام حسین (ع) نقش اساسی در طول دفاع مقدس داشتند.

وی به نقش و تأثیرگذاری شهدای روحانی اشاره کرد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جدید شود.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول