اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مهربان:

مقابله با جنگ نرم دشمن با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه مهربان گفت: مقابله با جنگ نرم دشمن با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امکان‌پذیر است و یکی از حرکت‌های موثر و مهم در آشنا کردن نسل سوم انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری یادواره شهدا است.

مقابله با جنگ نرم دشمن با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امکان‌پذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، محمد علی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش مهربان به برگزاری پنجمین یادواره شهدای گمنام و 112 نفر شهید بخش مهربان در مهربان اشاره کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس و ایثار و شهادت برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است و اگر قیام و حادثه عاشورا و شجاعت سید و سالار شهیدان و یاران با وفای آن حضرت نبود چیزی از اسلام و ارزش‌های آن باقی نمی‌ماند و  شهدا گرانمایه‌ترین سرمایه زندگی خود را به تبعیت از امام خود در طبق اخلاص تقدیم اسلام و انقلاب کردند، تا این نظام و ولایت حفظ شود و ما خود را مدیون خون این عزیزان می‌دانیم.
فرمانده حوزه شهید محلاتی مهربان افزود: وظیفه همه ما باید تلاش برای گسترش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه باشد و برپایی یادواره و آیین بزرگداشت شهدا در این راستا بسیار موثر است و این آیین‌ها فرصتی برای تبیین ایثارگری شهدا و ترویج روحیه ایثار در فضای جامعه است.
علی‌پور، یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و افزود: مقابله با جنگ نرم دشمن با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امکانپذیر است و برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باید فرهنگ‌سازی در بین نسل جوان به نحو شایسته صورت گیرد و یکی از حرکت‌های موثر و مهم در آشنا کردن نسل سوم انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری یادواره شهداست.
فرمانده سپاه مهربان با تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل بسیار مثبت شهرداری مهربان با حوزه شهید محلاتی مهربان در انجام کارهای فرهنگی مربوط به شهدا، افزود: شهردار مهربان و مجموعه شهرداری در تمام موارد نیاز، بسیجی‌وار با سپاه مهربان در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت همکاری می‌کنند و در این راستا هماهنگی و اقدامات لازم برای نصب تابلو شهدای شهر مهربان و همچنین نامگذاری یکی از میادین اصلی به نام شهدا و نصب تابلو یادبود شهدا صورت گرفته است.
علی‌پور تاکید کرد: آنچه که انقلاب اسلامی را تاکنون زنده نگه داشته و توانسته نسل جوان را با نسل اول انقلاب و حتی دوران دفاع مقدس پیوند دهد تداوم بزرگداشت شهدا است.
منطقه مهربان با سه شهر مهربان، شربیان، دوزدوزان و 34 روستای تابعه در طول هشت سال دفاع مقدس 112 نفر شهید تقدیم کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول