اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

برگزاری یادواره شهدا مروج فرهنگ ایثار و شهادت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر، برگزاری یادواره‌های شهدا را حرکتی ارزشمند در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زنده نگهداشتن این فرهنگ در جامعه ذکر کرد.

برگزاری یادواره شهدا مروج فرهنگ ایثار و شهادت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در یادواره شهدای این شهرستان اظهار داشت: یادواره شهدای ارسباران به صورت ادواری در شهرستان‌های ارسباران برگزار می‌شود.
رئیس ستاد یادواره شهدای ارسباران همچنین از برگزاری ادواری یادواره شهدای ارسباران در سال‌های آتی در شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و ورزقان خبر داد. 
حاجی‌زاده در ادامه سخنان خود برگزاری یادواره‌های شهدا را حرکتی ارزشمند در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زنده نگهداشتن این فرهنگ در جامعه ذکر کرد.
وی گفت: انقلاب اسلامی ما مدیون خون شهدا است و هر قدر در زمینه تحقق اهداف والای شهدا و آرمان‌های آنها گام‌های عملی برداریم کمترین دین خود را به شهدا ادا کرده‌ایم.
امام جمعه اهر تصریح کرد: شهدا انسان‌های پاک و وارسته‌ای بودند و از مقام و امور دنیوی چشم پوشیدند و در راه انقلاب و اسلام به لقاءالله پیوستند.
وی در ادامه تاکید کرد: فداکاری این مردان بزرگ که برگرفته از سپاه صدر اسلام هستند، تمام معادلات نظامی دشمن قدرتمند را به هم زد و برگ پیروزی بزرگی در تاریخ به ثبت رساند که قلم‌ها در نوشتن رشادت‌ها و ایثارگرهایشان عاجزند.
حاجی‌زاده، پیروی از ولایت فقیه و گوش به فرامین رهبر فرزانه را از مهم‌ترین ابزارهای پیروزی جامعه اسلامی در همه صحنه‌ها دانست.
وی افزود: در شرایط کنونی همه ما وظیفه داریم فارغ از رقابت‌های سیاسی گروه‌ها و احزاب در مسیری حرکت کنیم که مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده‌اند.
امام جمعه اهر ادامه داد: مقتدرانه ماندن در صحنه و تلاش برای حفظ نظام از دیگر وظایف ما در این دوران است تا همان‌گونه که دشمن در دفاع مقدس نتوانست آسیبی به نظام برساند، اکنون نیز نتواند نظام را از مسیر اصلی خود خارج کند.
این مقام مسئول، ترویج فرهنگ ایثار را مهم‌ترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم ذکر کرد و افزود: امروز باید با راهکارهای مناسب این فرهنگ را به جوانانی که در زمان جنگ نبودند به نحو شایسته منتقل کنیم.
حاجی‌زاده در ادامه سخنان خود پیام آیت‌الله نوری همدانی که خطاب به یادواره شهدای منطقه ارسباران صادر شده بود برای شرکت‌کنندگان در این همایش قرائت کرد.
یادواره شهدای منطقه ارسباران با شرکت بیش از 2 هزار و 500 نفر از بسیجیان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در محل مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول