اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

اردوهای راهیان‌نور فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج می‏دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: برگزاری اردوهای راهیان‌نور نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

اردوهای راهیان‌نور فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج می‏دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام اردوهای راهیان‌نور که در فرماندهی سپاه پاسداران دماوند با حضور بخشداران، شهرداران و روسای آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، بر اهمیت برپایی کاروان‏های راهیان‌نور تاکید کرد.
وی گفت: یکی از راه‏ها و روش‏هایی که می‏توان ارزش‏ها و باورهای فرهنگ ایثار و شهادت در نظام اسلامی را به نسل‏های آینده انقلاب انتقال داد، برگزاری اردوهای راهیان‌نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است.
فرماندار شهرستان دماوند افزود: اردو‏های راهیان‌نور که با همت و مشارکت سپاه پاسداران و آموزش و پرورش برای دانش‏آموزان و دیگر اقشار جامعه برگزار می‏شود، یک حرکت گرانقدر و مقدس است.
قاسمی‏فرزاد بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از حماسه و ایثار جوانان این مرزوبوم است.
وی تصریح کرد: دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی، دوران پرفروغی است که در تمام ایام تاریخ یاد و خاطره آن بر اذهان عمومی باقی مانده زیرا این حماسه‏های بزرگ به دست خود مردم آفریده شده است.
فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: وظیفه خطیری که امروز به عهده ما است، انعکاس حماسه‏سازی‏های نسل اول انقلاب به نسل‏های آینده است زیرا دفاع مقدس نظام ولایی و انقلابی اسلام را به اقتدار رساند و دشمنانش را شناسایی کرد.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: شناخت جوانان مخلص و ایثارگر در شرایط آغازین پیروزی انقلاب با خلق حماسه دفاع مقدس امکان‏پذیر شد چرا که اگر این دوران نبود شاید بسیاری از دیدگاه‏ها و اندیشه‏های التقاطی بروز می‏یافت و شناسایی افراد سالم از ناسالم ناممکن بود.
فرماندار شهرستان دماوند دوران دفاع مقدس را حماسه‏ای برای بیمه شدن انقلاب اسلامی دانست و افزود: این حماسه ماندگار نه تنها برای ملت ایران بلکه برای مردم جهان ارزشمند است.
قاسمی‏فرزاد خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای مختلف اسلام برگرفته از خون جوانان کشور و ایثار و جانفشانی آنهاست.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول