اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دانشکده اصول‌الدین

همایش ملی فرهنگ ایثار و شهادت فراخوان شد

خبرگزاری فارس: همایش ملی فرهنگ ایثار و شهادت از سوی معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشکده اصول‌الدین فراخوان شد.

همایش ملی فرهنگ ایثار و شهادت فراخوان شد
دبیر علمی همایش ملی فرهنگ ایثار و شهادت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: این همایش در راستای تقویت و تعمیق ارزش‌های انسانی و اسلامی با تاکید بر فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این همایش دارای 14 محور اصلی است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در کلام وحی، ایثار و شهادت در آینه ادبیات متعهد، «ایثار و شهادت، درون مایه ادبیات مقاومت و پایداری»، واکاوی علمی پژوهشی فرهنگ ایثار و شهادت، الگوهای دینی ایثار و شهادت و تبلور ایثار و شهادت در جهاد و دفاع از جمله محورهای این همایش است.
مهدی شهیدی ادامه داد: مؤلفه‌های فرهنگ عاشورایی، هشت سال ایثار و شهادت در دفاع مقدس، موج بیداری اسلامی مرهون فرهنگ ایثار و شهادت، «جوانان، ایثار و شهادت»، زنان در عرصه ایثار و شهادت، جایگاه ایثار و شهادت در سیاست‌گذاری‌های فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای، رسالت و منزلت خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ادبیات وصیت‌نامه شهدا دیگر محورهای این همایش هستند.
وی تصریح کرد: مقالات باید در قطع A4 و به صورت یک رو، یک ستونی و حداکثر در 20 صفحه 23 سطری تنظیم شود ضمن آنکه مقالات نباید در مجله، همایش یا اینترنت ارائه شده باشد.
دبیر علمی همایش ملی فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه شیوه‌نامه نگارش مقالات در سایت دانشکده به آدرس  www.osool.ac.ir موجود است، بیان داشت: ارسال مقالات تنها از طریق پست الکترونیکی به آدرس md@osool.ac.ir امکان‌پذیر است.
وی با ذکر اینکه داوران بر اساس شاخص‌های پژوهشی به این مقالات نگاه می‌کنند، ابراز کرد: تمام چکیده‌ها و اصل مقالات به صورت الکترونیکی منتشر خواهد شد و تعدادی از مقالات به عنوان منتخب و برگزیده به صورت کتاب چاپ و منتشر خواهد شد.
شهیدی تاکید کرد: علاقمندان تا 22 بهمن‌ماه فرصت دارند مقالات خود را از طریق پست الکترونیکی به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
همایش ملی فرهنگ ایثار و شهادت با مشارکت استانداری قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، معاونت فرهنگی دانشگاه قم و موسسه فرهنگی منشور ثالث 18 اسفندماه در دانشکده اصول‌الدین برپا خواهد شد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول