اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جوان استاندار گیلان:

سیاست‌زدایی هدف برتر مشاوران جوان است

خبرگزاری فارس: مشاور جوان استاندار گیلان گفت: سیاست‌زدایی هدف برتر مشاوران جوان در اداره‌ها است.

سیاست‌زدایی هدف برتر مشاوران جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مرتضی برگستان عصر امروز در جمع مشاوران جوان حوزه اداری این شهرستان با اشاره به اهمیت حضور مقتدرانه جوانان در عرصه‌های مختلف جامعه کنونی، اظهار کرد: جوانان سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند جامعه اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مدیون حضور، تلاش و پشتکار جوانان دیروز بوده است، تصریح کرد: نظام و ارزش‌های انقلاب باید با توانمندی جوان امروز پاسداری و حفظ شود.

مشاور جوان استاندار گیلان، جوانان را تجربه‌گرا و نتیجه‌گرا خواند و افزود: جوانان متخصص و آموزش دیده با تجربه جوانان دیروز گام بردارند.

وی، خودشناسی را رمز موفقیت در کارها عنوان کرد و گفت: جوانان در راستای خودشناسی و ارزیابی خود قادر به انجام وظایف محوله هستند.

برگستان، عدم خودشناسی و تکبر را کلید بسیاری از مشکلات و ناکامی‌ها دانست و ابراز کرد: تشکیل مشاوران جوان یک اقدام هوشیارانه و هوشمندانه دولت فعلی بوده که در صدد افزایش بهره‌وری‌ها در جامعه است.

وی افزود: مشاوران جوان با حضور خود در دامنه اداری کشور قادر به بررسی و حل بسیاری از معضلات و مشکلات در چارت اداری هستند.

مشاور جوان استاندار گیلان، با تصریح بر اینکه مشاوران جوان در اداره‌ها چند هدف عمده و مهم را دنبال می‌کنند، یادآور شد: آموزش نیروهای جوان در حوزه‌های مختلف یکی از این اهداف مهم است.

وی، سیاست‌زدایی را هدف برتر مشاوران جوان در اداره‌ها نامید و خاطرنشان کرد: بسیاری از سرمایه‌های کشور در اثر تکرار تجربه خطای دیگران نابود می‌شود و مشاوران جوان در صدد احیای این سرمایه‌ها و جلوگیری از ادامه تکرار خطاها است.

برگستان، به سیستم‌های اداری و وجود برخی مشکلات داخلی آنها به صورت همیشگی اشاره کرد و افزود: جوانان باید از نزدیک مشکلات اداری را لمس کرده و نگاه‌های آنها نسبت به مسایل متفاوت و دقیق باشد.

وی، با بیان اینکه مشاوران جوان در حال ایجاد فضایی مناسب برای ارائه فرصت‌ها هستند، یادآور شد: حضور مشاوران جوان در اداره‌ها باید تعاملی باشد.

ا‌نتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول