اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان خبر داد

بازدید مشاوران جوان گلستان از صنایع خراسان‌شمالی و رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان از بازدید مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی این استان، از صنایع بزرگ استان‌های خراسان‌شمالی و ‌رضوی خبر داد.

بازدید مشاوران جوان گلستان از صنایع خراسان‌شمالی و رضوی

سیدروح‌الله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این بازدید به مدت دو روز و برای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تکیه بر خودباوری و نیروی جوانی، آشنایی با توانمندی‌های استان‌های برخوردار از صنایع بزرگ و معتبر، ایجاد و نگاه وسیع در بین مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به توسعه‌یافتگی صنایع استان‌های همجوار و برخوردار از صنایع بزرگ برای توسعه استان و کمک به پرورش مدیران و مشاوران جوان از دیگر اهداف این بازدید بوده است.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی استان در این تور صنعتی که با هماهنگی‌های گروه مشاوران جوان استانداری گلستان صورت گرفت، ابتدا از واحدهای صنعتی در استان خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی بازدید کردند.

حسینی خاطر نشان کرد: مشاوران جوان استان گلستان برای آشنایی با توانمندی بومی ایران اسلامی از صنایع شرکت ذوب اسفراین بازدید کردند.

این مسئول گفت: فلسفه وجودی مشاوران جوان تربیت مدیران لایق برای آینده استان است و این بازدید‌ها می‌تواند در راستای ارتقای معلومات و دانسته‌های مدیریتی مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی مؤثر باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که با این‌گونه بازدید‌ها مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی بتوانند در آینده نه چندان دور، مدیران لایق برای استان باشند و با ابتکار و نیروی جوانی خود در راستای توسعه هر چه بیشتر استان گام بردارند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول