اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

روابط عمومی‌ها مشاوران امین مدیران اجرایی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر مسئولان روابط عمومی را مشاوران امین مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست.

روابط عمومی‌ها مشاوران امین مدیران اجرایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر علی پیرفلک عصر امروز در همایش مشترک مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان قائمشهر در سالن اجتماعات مدیریت درمان تامین اجتماعی قائمشهر، روابط عمومی‌ها را زبان گویا و نبض تپنده هر تشکیلات و سازمانی عنوان کرد که مشاوران امین مدیران سازمان خود هستند.

وی با اشاره به تلاش مسئولان روابط عمومی برای ایجاد پل ارتباطی بین مدیران، مردم و اصحاب رسانه اذعان داشت: معمولا روابط عمومی‌ها با وجود برخورداری از حداقل امکانات، مظلوم‌ترین افراد در هر سازمانی هستند که باید برای خروج از محدودیت‌ها و مظلومیت‌ها تلاش کنند.

فرماندار قائمشهر رعایت امانتداری و صداقت و نقل صحیح اخبار را از سوی این افراد از وظایف مهم روابط عمومی‌ها بیان کرد و با اشاره به برقراری ارتباط سازنده آنان با رسانه‌ها و مردم، ارائه آمار و بیلان کاری غلط را بدترین جفا و خیانت قلمداد کرد.

دبیر شورای روابط عمومی شهرستان قائمشهر نیز در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهور بر جایگاه بالای روابط عمومی، این افراد را مشاوران امین و بازوان توانمند مدیران اجرایی عنوان کرد و افزود: مسئولان روابط عمومی باید گام‌های بلندتری بردارند و از این آرامش حاضر خارج شوند تا بیشترین تاثیر را در راستای رفع کاستی‌ها و ارتقای سازمان‌های مربوطه داشته باشند.

یحیی علی‌نژاد همچنین بر افزایش سعه صدر، هنر مردم‌داری و خویشتن‌داری توسط مسئولان روابط عمومی‌ها تاکید ورزید.

در این همایش از محمد علیزاده به عنوان روابط عمومی برتر شهرستان قائمشهر و نیز روابط عمومی هلال احمر، دانشگاه آزاد و بیمارستان ولی عصر این شهرستان تقدیر شد.

همچنین در ادامه همایش، کارگاه آموزش روابط عمومی و خبرنویسی در همان مکان برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول