اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان

250 مربی پرورشی و مشاوران در برازجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 250 مربی پرورشی و مشاوران در برازجان تجلیل شدند.

250 مربی پرورشی و مشاوران در برازجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان امام جمعه برازجان در این آیین اظهار داشت: در اسلام در کنار تعلیم به تربیت نیز تاکید فراوانی شده و باید در مدارس نسبت به تربیت صحیح دانش‌آموزان اهتمام ورزیم.

 

حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: مربیان پرورشی و مشاوران تربیتی نقش مهمی در هدایت آینده‌سازان در مدارس بر عهده دارند و باید با تقویت این مربیان، برای ساختن جامعه‌ای سالم اهتمام ورزیم.

 

وی اضافه کرد: مدرسه بعد از خانواده اهمیت فراوانی دارد و نحوه تربیت در مدرسه در آینده فرزندان بسیار تاثیرگذار است و این مسئله نقش مربیان و مشاوران را بیشتر روشن می‌کند.

 

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: طی چند سال گذشته در آموزش و پرورش کارهای بزرگی در راستای افزایش معنویت در بین دانش‌آموزان انجام گرفته و برگزاری این همایش‌ها باید تداوم یابد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان نیز اظهار داشت: مربیان پرورشی با جان و دل برای هدایت دانش‌آموزان تلاش و فعالیت می‌کنند و تجلیل از این عزیزان امری لازم است.

 

عباسعلی اسدی افزود: ارزش کار تربیتی در رشد و بالندگی دانش‌آموزان بسیار مهم است و این وظیفه خطیری است که بر دوش مربیان پرورشی گذاشته شده است.

 

وی بیان کرد: ترویج ارزش‌های اسلامی، گسترش فرهنگ دفاع مقدس و بازخوانی زندگینامه شهدا در مدارس امری بسیار ضروری است.

 

استاد حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم اظهار داشت: در مدارس باید نسبت به تقویت امور تربیتی و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

 

حجت‌الاسلام محمد قرائی افزود: در آموزش و پرورش برنامه‌ریزی خوبی در این راستا انجام شده و در شرایط کنونی در مدارس شاهد نهادینه کردن فرهنگ ارزشی هستیم.

 

در این آیین بیش از 250 نفر از مربیان پرورشی و مشاوران مدارس تجلیل شدند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول