اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

مشاوران جوان دستگاه‌ها بستر استفاده از ظرفیت‌های جوانان را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: مشاوران جوان دستگاه‌های دولتی باید بستر استفاده از ظرفیت‌های جوانان را فراهم کنند.

مشاوران جوان دستگاه‌ها بستر استفاده از ظرفیت‌های جوانان را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در جلسه مشاوران جوان فرمانداران اظهار داشت: مشاوران جوان حاضر در دستگاه‌های استان مأموریت‌های متنوعی دارند.

وی ادامه داد: برگزاری نشست با جوانان، هم‌فکری با نخبگان، تشکیل مجالس دانش‌آموزی و تسهیل فعالیت جوانان از جمله مأموریت‌های مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی استان ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: مشاوران جوان باید با عنایت به این ماموریت‌ها زمینه حضور جوانان در سازمان‌ها و استفاده از ظرفیت نخبگان را فراهم کنند.

اعلایی تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد موضوع مشاوران جوان و جایگاه آنان جا نیفتاده است و از این نیروها به صورت سلیقه‌ای استفاده می‌شود.

استاندار ایلام گفت: این در حالی است که مشاوران جوان در دستگاه‌ها ظرفیت مناسبی برای سازمان‌ها برای استفاده از نیروهای جوان و خلاق است.

وی ادامه داد: با تعریف یک چارچوب و مأموریت برای مشاوران جوان و تعریف شاخص‌های این حوزه می‌توان نسبت به مقایسه و ارزیابی آنان اقدام کرد.

این مسئول اضافه کرد: مشاوران جوان با شناسایی نخبگان و هنرمندان جوان و ارائه راهکار برای تقویت ارتباط سازمان با جوانان بستر مناسب برای استفاده از جوانان مستعد در سازمان‌ها را مهیا می‌کنند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول