اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان استاندار گلستان:

مشاوران جوان روحیه امید را در جامعه زنده کنند

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوران جوان استاندار گلستان گفت: مشاوران جوان در ادارات گلستان باید سعی کنند تا با عملکردی قوی روحیه امید را در جامعه زنده کنند.

مشاوران جوان روحیه امید را در جامعه زنده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید روح‎الله حسینی ظهر امروز در دومین جلسه شورای عمومی مشاوران جوان گلستان اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم نقش مؤثری در جایگاه خود داشته باشیم باید برنامه عملیاتی سال 1391 را هر مشاور در دستور کار خود قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه برای مدیریت‎های آینده باید برنامه محوری را در دستور کار قرار داد تصریح کرد: هدف ما این است که نیروهای جوان و متعهد سازمان‎ها را برای عهده گرفتن پست‎های مدیریتی آینده تقویت کنیم و در این راستا نخستین چیزی که از اهمیت زیادی برخوردار است این است که آنها بتوانند یک برنامه و راهبرد برای اهداف خود داشته باشند و بر اساس آن حرکت کنند.

حسینی اذعان داشت: تاکنون به جز برنامه پنجم توسعه هیچ برنامه‎ای که از کشور برای استان ارسال شده بومی نشده است شاید این امر به دلیل مشغله سازمانی مدیران باشد که مشاوران جوان می‎توانند از این فرصت‎ها استفاده کنند و با ارائه راهکارهای مناسب به پویایی و تحول در گلستان اقدام کنند.

رئیس گروه مشاوران جوان استاندار گلستان با اشاره به اینکه مشاوران جوان ادارات با پیشنهادات خود می‎توانند مدیران را ریسک‎پذیر کنند افزود: انتظار داریم متناسب با شعار سال ارائه برنامه از سوی مشاوران جوان صورت پذیرد و اگر قرار باشد با بی‎نظمی کاری انجام شود توفیقی در آن وجود نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: در قالب برنامه می‎شود کارها و ایده‎های جدید را برای پویایی استان ارائه دهید و هر برنامه خوب شما یک پتک بر سر دشمنان نظام و قوت قلبی برای دیگر جوانان است.

حسینی با اشاره به اینکه مشاوران جوان روحیه امید را در جامعه زنده می‎کنند متذکر شد: هر چه قدر نقش مشاوران در سیستم قوی‎تر و پررنگ‎تر شود در بیرون از سازمان یک روحیه امیدواری را در بین جوانان دیگر زنده کرده‎اید.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول