اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

مشاوران چشمان تیزبین مدیران هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: مشاوران چشمان تیزبین مدیران در جامعه و کانال ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

مشاوران چشمان تیزبین مدیران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای مشورتی مشاوران فرماندار در سال جدید اظهار داشت: مشاوران چشمان تیزبین مدیران در جامعه و کانال ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

وی با اشاره به اینکه حیطه فعالیتی مشاوران در چند محور ضروری و اساسی است، گفت: نظارت بر نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور چگونگی نحوه خدمات‌رسانی به مردم از وظایف مشاوران است.

فرماندار کوهبنان خاطرنشان کرد: همچنین پیشنهاد و ارائه راهکارهای لازم برای توسعه در تمام ابعاد شهرستان و مشاوره به فرماندار در باره نکات مدیریتی و کمک فکری به وی و مدیران اجرایی مشغول در شهرستان از مهم‌ترین محورهای فعالیت مشاوران فرمانداری است.

متقی افزود: فلسفه وجودی تمام ادارات و ارگان‌های دولتی ارائه خدمات به مردم است که ولی‌نعمت و در حقیقت صاحبان اصلی انقلاب هستند.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: لذا مشاوران باید در این بخش با علم، ظرافت و دقت بیشتر به وظایف قانونی هر اداره و شناسایی مخاطبان این خدمات، نحوه ارائه آن را به لحاظ کیفی و رضایت‌مندی مردم رصد کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم به حق و حقوق خود آشنا نیستند، انجام نشدن صحیح بسیاری از  فعالیت‌ها از سوی یک اداره یا انجام فعالیت بدون ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم را از مشکلات موجود عنوان و تصریح کرد: نظارت بر فعالیت اداره‌ها باید بر میزان رضایت‌مندی مردم باشد.

متقی اولویت‌بندی مسایل و فرصت‌های موجود، مشاوره، استفاده از نقطه نظرات صاحبان فکر و اندیشه به ویژه مشاوران فرمانداری و ادارات را از اصلی‌ترین هنر یک مدیر موفق و کارآمد در جامعه دانست.

وی گفت: شناخت موقعیت‌ها و فرصت‌ها پیش‌فرض اولویت‌بندی مسایل و برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات است و با توجه به محدودیت منابع و اعتبارات باید در برنامه‌ها بهترین انتخاب‌ها را برای توسعه شهرستان داشته باشیم تا شاهد شهری آباد و نمونه در استان و کشور باشیم.

متقی عنوان کرد: اولویت‌های مهم و فوری در توسعه شهرستان باید مشخص و براساس آن برنامه‌ها تدوین و فعالیت‌ها آغاز شود و در این راستا مشاوران با دقت نظر باید اولویت‌ها را با توجه به حضور در بین مردم رصد کنند.

در این جلسه افزایش نشست گروه مشاوران فرماندار مصوب شد و با نظر حاضران محمدرضا توکلی به عنوان هماهنگ کننده جلسات و رنجبر به عنوان دبیر جلسات مشاوران انتخاب و در پایان با اهدا لوح تقدیر توسط فرماندار شهرستان از زحمات تعدادی از مشاوران تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول