اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار کرمان:

سامانه مشاوران جوان در کرمان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندار کرمان گفت: سامانه حوزه مشاوران جوان فرماندار کرمان به زودی راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.

سامانه مشاوران جوان در کرمان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فار‌س از کرمان حجت‌الله صدفی پیش از ظهر امروز در نشست مشاوران جوان ادارات شهرستان کرمان اظهار داشت: گروه‌بندی تخصصی حوزه مشاوران شهرستان کرمان را در دستور کار داریم تا استفاده لازم را از گروه مشاوران جوان داشته باشیم.

وی بیان داشت: هدف ما این است که بحث نمایشی را از حیطه مشاوران جوان حذف کنیم و به حالت اجرایی در‌آوریم و در این زمینه اصحاب رسانه همکاری بسیار خوبی را با گروه مشاوران داشته و مسئولان نیز حمایت و پیگیری خوبی در این بخش دارند.

صدفی با اشاره به دستورالعملی به عنوان سازمان فراگیر مشاوران جوان افزود: این دستورالعمل فرصت طلایی برای جوانان کرمانی است.

وی ابراز داشت: تمام هدف ما استفاده از ظرفیت‌های استان کرمان و گسترده‌تر کردن چتر مشاوران جوان است تا از حالت انحصاری مشاوران جوان دستگاه‌ها خارج شود. 

صدفی عنوان کرد: ما در دستور کار بحث دولتی و خصوصی را داریم در بحث دولتی ساز و کار مشخص شده است و طبق برنامه‌ریزی مدون و ابلاغیه‌هایی که از سوی نهاد ریاست جمهوری به حوزه مشاوران جوان استاندار صادر می‌شود پیش رو و در بخش غیر دولتی در کار گروه‌ها مشخص شده که تشکل غیر دولتی است.   

صدفی با اشاره به طراحی سامانه "بانک ایده" برای عضویت در خانواده بزرگ مشاوران جوان فرمانداری بیان داشت: بر این اساس تمام افراد اعم از پیر و جوان، زن و مرد می‌توانند با ورود به این سامانه ایده‌پردازی کنند تا نظر آنها در کمیسیون ارزیابی مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به فراخوان ایده‌پرداز اقدام شود.

مشاور فرماندار کرمان گفت: سامانه 3000536766 ارتباط مستقیم با حوزه مشاوران جوان فرماندار است و افراد اگر ایده و نظری دارند، می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

صدفی بیان داشت: سامانه حوزه مشاوران جوان فرماندار احتمالا در هفته آینده افتتاح می‌شود.

وی افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی در‌خواست داریم تا بحث مدیریت انگیزشی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

صدفی عنوان کرد: در سال 91 در نظر داریم، جلسه‌های مشاوران جوان ادارات شهرستان کرمان را خارج از فرمانداری و در ادارات مختلف برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: همه افراد می‌توانند کار کنند و فضا برای کسی انحصاری نیست، همیشه باید دیدمان را با منطق خدا‌محوری محک بزنیم، مشاوران جوان در مرحله اول باید منطق‌گرا باشند و با منطق پیش روند.

صدفی خاطرنشان کرد: بحث مشاوران جوان هنوز به طور کامل فرهنگ‌سازی نشده است، لذا باید در این زمینه بیشتر کار کرد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول