اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مشاوران جوان کردستان:

مشاوران جوان پل ارتباطی جوانان با مدیران هستند

خبرگزاری فارس: رئیس مشاوران جوان استان کردستان گفت: مشاوران جوان پل ارتباطی جوانان با مسئولان دستگاه‌های اجرایی هستند.

مشاوران جوان پل ارتباطی جوانان با مدیران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد ترابیان ظهر امروز در اولین نشست شورای اداری جوان کردستان در سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امام خمینی (ره) جوان باورترین و جوان یاورترین رهبر جهان بودند.

وی تصریح کرد: در استان‌های دیگر کشور کارگروه‌ها برنامه‌ریزی و تشکیل شده و هم‌اکنون در نقطه اوج قراردارد ولی متأسفانه در کردستان به خاطر یک سری مسائل این اولین جلسه شورای اداری جوان استان است.

وی در ادامه افزود: این جلسه به منظور آشنایی جوانان کردستان با گروه مشاوران جوان و کارگروه‌های متناظر برگزار شده است.

رئیس مشاوران جوان کردستان گفت: کارگروه‌های متناظر اتاق فکر کارگروه تخصصی هستند که این کارگروه نیز زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان است.

ترابیان بیان داشت: طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه جوانان در کارگروه‌های تناظر مطرح و در شورای برنامه‌ریزی ثبت و اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه‌ها شامل کارگروه متناظر استانی، کارگروه زیربنایی و شهرسازی، امور اجتماعی، فرهنگی و خانواده، آمایش سرزمین، محیط زیست و توسعه پایدار، اشتغال، کارگروه متناظر پژوهش، فناوری و تحول اداری، سلامت و امنیت غذایی، درآمدها و تجهیز منابع انسانی است.

وی به اهداف کلی کارگروه‌های مذکور اشاره کرد و اظهارداشت: گردآوری و پردازش ایده‌ها و تولید اندیشه در راستای تدوین و اصلاح سیاست‌های کلان مدیریتی و توسعه نگرش بین‌بخشی در مدیران از اهداف کارگروه‌های متناظر است.

رئیس مشاوران جوان کردستان علمی کردن مدیریت کشور و بهره‌گیری از دانش‌های روز و تخصص‌گرایی و استعدادیابی و بهره جستن از کاوش‌ها و پژوهش‌های جوانان مستعد و نخبه در حوزه اندیشه، اجتماع و مدیریت کلان را از دیگر اهداف کارگروه‌ها ذکر کرد.

ترابیان عنوان کرد: از دیگر اهداف کارگروه‌های متناظر برخورداری جوانان از جایگاه تأثیرگذار در روابط و مناسبت‌های همگانی و دولتی  و زنده نگه‌داشتن روحیه خلاقیت، نوآوری در محل فعالیت است.

وی ادامه داد: در حقیقت هدف اصلی این کارگروه‌ها تحقق دولت و کابینه 70 میلیونی است که رئیس جمهور در دولت نهم با این هدف به رقابت با دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری آمدند که بدین وسیله در مدیریت کشور از جوانان نخبه استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: این کارگروه‌ها در شهرستان‌ها به صورت کمیته شامل کمیته‌های جوانان، کشاورزان، بانوان و غیره تشکیل می‌شود.

رئیس مشاوران جوان کردستان گفت: بر عکس آنچه که اکثر مردم فکر می‌کنند مشاوران جوان قرار نیست برای جوانان کار کنند بلکه وظیفه آنها کار کردن برای نسل جوان است.

ترابیان با بیان اینکه مشاوران جوان پل ارتباطی جوانان استان با مدیران هستند، اظهار داشت: مشاوران جوان با ارتباط تنگاتنگی که با مدیران کل و استاندار دارند، می‌توانند ایده‌ها و تفکرات جوانان را به مسئولان ارشد استان انتقال دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم سال جدید را با ظرفیت جوانی که کردستان دارد شروع و به همت و تلاش قشر جوان و خلاق بتوانیم جزو استان‌های برتر کشور باشیم.

 

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول