اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره 26 شهید جاویدالاثر اسدآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره 26 شهید جاویدالاثر اسدآباد برگزار شد.

یادواره 26 شهید جاویدالاثر اسدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بعد از ظهر امروز یادواره 26 شهید جاویدالاثر اسدآباد برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهیدان با جانفشانی و ایثار در راه رضای خداوند متعال راه را به ما نشان دادند و هم‌اکنون وظیفه داریم با تمام توان در این مسیر گام برداریم.

مهدی صدیق شهدای جاویدالاثر را ذخایر انقلاب اسلامی خواند و افزود: درک، آگاهی، بلوغ فکری و همه وجود شهیدان نشأت گرفته از آیات قرآنی است که جوانان امروز می‌توانند با الگوگیری از راه و زندگانی آنان ادامه‌دهندگان راه انقلاب اسلامی باشند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه شهدای جاویدالاثر در پیشگاه خداوند متعال و نقش پدر و مادر شهدا در پرورش این اسطوره‌های مقاومت گفت: پدر و مادر شهدای جاویدالاثر از پاداش مضاعفی نزد خداوند متعال برخوردار هستند چرا که هم تربیت چنین فرزندانی را به عهده داشتند و هم در فراق عزیزان خود صبر پیشه کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با بیان اینکه همه ملت در برابر خون شهدا مسئول هستند، خاطرنشان کرد: ملت باید با تجدید عهد و پیمان با شهیدان و بیعت با مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده راه شهیدان عزیز باشند و در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند تا خون این عزیزان به ثمر برسد و پایمال نشود.

وی با اشاره به اینکه شهدا با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند، تصریح کرد: این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده و جوانان و نوجوانان ما باید قدر آن را بدانند و ادامه‌دهنده راه آنان باشند.

صدیق با تأکید بر برگزاری چنین یادواره‌هایی در سطح شهرستان‌ها گفت: این یادواره‌ها موجب ترویج فرهنگ شهید و شهادت به جوانان و نسلی که سال‌ها از وادی جنگ، جبهه و شهادت دور هستند، می‌شود.

در پایان این یادواره یکی از همرزمان شهدای هشت سال دفاع مقدس به زندگینامه شهدا و خاطراتی از آنان پرداخت.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول