اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد 14 و 15 خرداد شهرداری ورامین:

دفاع از ولایت از ویژگی‌های شهدای 15 خرداد است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد 14 و 15 خرداد شهرداری ورامین با اشاره به ویژگی‌های شهدای 15 خرداد گفت: دفاع از ولایت از ویژگی‌های شهدای 15 خرداد است.

دفاع از ولایت از ویژگی‌های شهدای 15 خرداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فتح‌الله فرجی بعد از ظهر پنج‌شنبه در جلسه ستاد 14 و 15 خرداد شهرداری ورامین که در دفتر شهردار ورامین برگزار شد، اظهار داشت: شهدای 15 خرداد فرزندان و شاگردان مکتب حضرت علی (ع) بودند، برای دفاع از ولایت برخاستند و حضرت امیر (ع) نیز نخستین شهید ولایت است.

مسئول ستاد 14 و 15 خرداد شهرداری و شورای اسلامی شهر گفت: تقارن 15 خرداد که عزای عمومی است با 13 رجب سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق برای فضاسازی را می‌طلبد.

وی در ادامه افزود: هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و مقرر شده که در بلوارها و دیگر مکان‌ها به طوری که در میان پرچم‌های عزای مشکی و پرچم‌های روشن و پرچم ‌جمهوری اسلامی نصب شود و نیز در بنرهای تبلیغاتی نیز ضمن گرامیداشت قیام 15 خرداد جملاتی مانند «السلام علیک یا امیرالمومنین» درج شود و به نوعی به مقام حضرت امیر (ع) ابراز احترام صورت گیرد.

فرجی از نصب 250 بنر در پایه بنرهای فنری بلوارها از میدان کفن پوشان ورامین تا میدان بسیج و بلوارهای معلم، بلوار مسجد جامع و بلوار رسالت خبر داد و عنوان کرد: از 10 خرداد به طور گسترده فضاسازی شهری آغاز می‌شود،‌ بنرها چاپ شده و آماده است و امیدواریم بتوانیم در حد توان به شهدای 15 خرداد و امام راحل و حضرت امیر (ع) ابراز ادب کرده باشیم.

مدیر روابط‌عمومی و مسئول ستاد 14 و 15 خرداد شهرداری و شورای اسلامی شهر به اهمیت مشارکت دیگر ادارات شهرستان، هیئت و بخش خصوصی در فضاسازی شهری اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده نصب بنر در همه جای شهر که برای مردم مشکل‌ساز نشود، بلا مانع است و حتی شرکت‌های خصوصی می‌توانند با بیان جملاتی در مورد این ایام و نصب بنر با زیرنویس شرکت خود در هرچه باشکوه‌تر شدن این مراسمات سهیم شوند.

وی ادامه داد: فقط در مورد مکان نصب یک استعلام از ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد در شهرداری گرفته شود تا احیانا در یک مکان خاص ازدحام بنر ایجاد نشود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول