اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پایگاه مقاومت دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

بالندگی ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی و رئیس پایگاه مقاومت دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بالندگی ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم و برای اعتلای خون شهیدان باید با تمام وجود تلاش کنیم.

بالندگی ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین رنجبران بعدازظهر امروز در مراسم پاسداشت سوم خرداد در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: غربیهای حاضر در کشور ما در دوره طاغوت از دولت‌های‌شان به خاطر حضور در مملکت ما حق توحش می‌گرفتند.

وی با اشاره به اعتراض امام(ره) در زمان تصویب قانون کاپیتولاسیون تصریح کرد: اگر فریادهای امام(ره) نبود این قانون نیز توسط ایادی غرب در کشور اجرا می‌شد.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه با بیان اینکه در دوره حضور نیروهای غربی در کشور ما  مردم ما از  اجرای کوچک‌ترین کارها در کشور توسط غربی‌ها دور نگهداشته می‌شدند، یادآور شد: هدف غرب در کشور ما گرفتن استقلال و آزادی  و عزت مردم ما بود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات دوران جنگ یادآور شد: در ابتدای جنگ، کشور ما قادر به ساخت حتی یک سیم خاردار نبود ولی امروز ایران اسلامی به پشتوانه حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب به توان بالایی رسید که با اقتدار مکان مذاکرات 1+5 را تعیین می‌کند.

فرمانده پایگاه بسیج باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به عزتی که امام(ره) به بسیجیان در زمان شکوفایی ایران اسلامی بخشید، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تربیت بسیجیان، میلیون‌ها بمب اتم را به جهان معرفی کرد که قدرت تخریب آنها فراتر از بمب اتم‌های فعلی است.

وی ادامه داد: هر بسیجی یک بمب اتم است و نیروهایی که توسط انقلاب اسلامی به جهان معرفی شدند بمب اتم تلقی می‌شوند و با وجود اقتدار نیروهای بسیجی، کشور ما نیازی به ساخت بمب اتم ندارد.

معاون توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اقتدار ایران در ساخت انواع سلاح‌های مختلف تاکید کرد: بالندگی ایران اسلامی امروز را مدیون خون پاک شهدا هستیم و برای اعتلای خون شهیدان باید با تمام وجود تلاش کنیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول